Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Charel, zag in een andere posting deze regel van je.<P>Ben sinds een paar dagen bezig om Secafiles op mijn Pic-kaart te schrijven voor in mijn Humax 5400 met Aston CI, wil maar steeds niet lukken. Eén van de problemen die nog al eens opduiken is dat veel bin-files te groot zijn om met Winphoenix op de kaart te schrijven.<P>Alle verschenen .bin files van de laatste 2 maanden zijn absoluut niet te groot voor winphoenixs !!!!!!!!!!!!!!!!<BR>Welke versie werk je en is je progger wel OK, er zijn maar een paar loaders voor winphoenixs, let wel na de .bin moet je dan wel een Seca .hex loaden naar de Pic.<BR>Succes <BR><p>[This message has been edited by Aviddv (edited 31 August 2000).]

• Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Charel, goed te horen dat je een Abo hebt van C+ (ik ook). Advies, laat het omzetten naar Seca.<P>Met de SMD-piccard uitvoering heb ik geen ervaring, wel zie ik veel verhalen op dit board over baantjes doorsnijden etc, het kan natuurlijk ook een oorzaak zijn dat een bepaald adres niet wordt bereikt, per slot van rekening is er geen universeel(iteit) bij de SMD uitvoering t.o.v. de normale Piccard en/of goldcard.<P>Bouw even een ludipipo progger, werkt altijd en geeft geen problemen met Winphoenics en andere soft.<P>Secanics 40 files zijn specifiek voor Aston.<P>Geef even een prive message zodat ik je can contacten via Email.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Leuke opmerking: Laat je abo omzetten naar SECA. Ik ben eens aan het informeren geweest, maar dat kan alleen als je even 101,50 wil betalen. Ik betaal al ruim 50 piek per maand, dus dan mogen ze wel een beetje service geven door dit gratis om te zetten. Een PIC kaartje is een stuk goedkoper en kan ik nog meer mee ontvangen ook. Dus betaal nu voor een slapende Irdeto kaart en kijk SECA met een PIC card. Ga zo door canal plus!!!!! <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb met veel interesse de reply's van iedereen gelezen. Ik wil daarom toch even alles kort samenvatten. Als ik zo lees hebben de meeste gebruikers geen problemen met de Au-files op een Aston 1.0, deze werken goed AU. Echter degenen met een Humax + Aston 1.03 hebben veelal wel problemen en kunnen geen werkende file vinden. Echter Wimpie zegt wel de humax met aston 1.03 werkend te hebben. Echter hij schrijf niet welke file's hij hiervoor gebruikt heeft.<BR>Daarom is mijn vraag Wimpie welke files gebruik jij? <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Arthur,<P>Ik bezit ook dezelfde combinatie (humax + aston 1.03)<P>Ik heb ook aan het ******en geweest met de autoupdate. Ik kan u gerust zeggen, het migt niet aan de files die je gebruikt maar aan de conbinatie van humax + aston.<P>Ik heb een via een kennis verchillende aston modules mogen lenen en gebruiken. Van 4 modules heb ik één gevonden (en natuurlijk gehouden) die wel keys ontvangt (dus AU)<P>En ik heb altijd dezelfde files gebruikt (Secanix 0.42) Nu staan op het board de laatse nieuwe.<P>Ik moet er wel aan toevoegen dat de AU met de humax + aston module niet zo snel is als bv met een secabox. Bv om de spaanse update binnen te krijgen heeft dat zowat 8 uren geduurt. Met een secabox nog geen 15min.<P>Maar het werkt....<P>suc6<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Arthur,<P>Ik bezit ook dezelfde combinatie (humax + aston 1.03)<P>Ik heb ook aan het ******en geweest met de autoupdate. Ik kan u gerust zeggen, het migt niet aan de files die je gebruikt maar aan de conbinatie van humax + aston.<P>Ik heb een via een kennis verchillende aston modules mogen lenen en gebruiken. Van 4 modules heb ik één gevonden (en natuurlijk gehouden) die wel keys ontvangt (dus AU)<P>En ik heb altijd dezelfde files gebruikt (Secanix 0.42) Nu staan op het board de laatse nieuwe.<P>Ik moet er wel aan toevoegen dat de AU met de humax + aston module niet zo snel is als bv met een secabox. Bv om de spaanse update binnen te krijgen heeft dat zowat 8 uren geduurt. Met een secabox nog geen 15min.<P>Maar het werkt....<P>suc6<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Big Anthonny dan ben ik benieuwd welke Aston CI je op dit moment gebruikt de 1.00 of de 1.03.<P>Ook kan ik je dan vertellen dat of dat jij op een moment heb geprobeerd de AU keys van Spanje binnen te krijgen dat C+ Spanje ze maar mondjesmaat uitzond of er zitten ook hierin onderlinge verschillen in de configuratie want bij mij duurde het nog geen 15 minuten voor ik de Spaanse keys binnenhad op Humax + Aston 1.00<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb een Humax 5400+Aston 1.03 cam en autoupdate werkt bij mij prima.Ik gebruik de<BR>Zicco autoupdate (08y2k).Je moet wel wat geduld hebben maar daarna word je beloond.<BR>De Humax is wel voorzien van de laatste software update.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hallo Boefje,<BR>ben ook met de files van ZiccoAuto bezig,<BR>ben blij om te horen dat ze bij jou werken.<BR>Snap alleen zijn bijgaande handleiding niet helemaal. "I use it on the Philips (only difference PWr OFF, when use ICPROG) that on Humax 5400 with PWR ON<BR>UsageLoad ZiccoAuto.hex with ICPROG (for Aston PWR ON, GOLDONE PWR OFF)" <BR>Werk zelf met 't programma Pic24C13,<BR>moet ik daarin bepaalde instellingen veranderen?<P>vr.gr. charel<BR> <P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik heb een humax irci 5400 met zicco file's geprobeerd.het autoupdaten lukte m.u.v. canal+fr wel canal+ numeriqeu.moet wel zeggen dat ik een goldcard gebruik.lees eens andere topic's van mij waar er blijkbaar een groot verschil zit tussen goldkaarts en pcb pic eeprom kaarts.Wie wil weten wat vraag het maar,maar het hoort hier niet thuis wel bij irdeto op een picje.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Geplaatst:

Hallo digitalsat,<BR>dacht dat 'n Goldcard in de Aston CI af te raden was (kromtrekken door de warmte)?<BR>vr.gr. charel.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hoi<P>ik heb eindelijk aston 1.00 voor mijn humax<BR>en nu "werkt" au file wel (katama)<BR>op astra had ik de key's redelijk snel binnen<BR>echter op de HotBird heb ik tot op heden cyfra an ab key's nog niet<BR>worden die key's niet vaak mee gestuurd??<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Voor iedereen waar het niet werkt probeer na een uur een ander setje. Dit helpt!<BR>Verlaagd de bloeddruk, en er komen minder ongevallen door.<P>Ga er niet altijd vanuit dat wat je download ook werkt.<P>Er staat nu een bij mij werkend setje in de seca download.<P><BR>Bbrrrr, Iceman<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Beste Iceman,<P>Hoe heet dat werkend setje van U dat in de downloads staat, er staan er zoveel in.<P>Vriendelijke groetjes,<P>Frankie<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.