Gast Geplaatst: 8 oktober 2000 Geplaatst: 8 oktober 2000 heb een nokia 9800 met aston 1.00 bij mij werken de au files van zoxx9seca perfect maar als ik de goldw. in een philips seca doos probeer helemaal niks hij herkent de kaart niet eens iemand een idee ?????<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 oktober 2000 Geplaatst: 9 oktober 2000 sorry ik zat even in het verkeerde forum.<BR>Kan gebeuren toch??.<p>[This message has been edited by pipo (edited 09 October 2000).]
Gast Geplaatst: 9 oktober 2000 Geplaatst: 9 oktober 2000 Hallo Bocky Wocky,<P>Het kan ruim 'n week zijn geweest voordat ik die twee update's had, precies weet ik 't niet, maar minstens 3 dagen of langer, kan soms erg lang duren met onze Humax 5400 en Aston 1.03.<P>Mijn Humax heeft: Loader H.135 en s/w Hic 1.01.00.<P>Ook ik gooi gelijk de Hex-file van Zico erop en daarna de Bin.file (naar ik begrepen heb zit in sommige (o.a. die van Zico) hex-files al 'n soort "Loader".<P>Met welke files van Zico ben je aan het werk?<BR>Zoals gezegd, ik had de Zico-bin voorzien van de laatst mij bekende KEYS.<BR>Misschien zit daar het probleem ?<P>Werk momenteel met een Goldwafer, heb me laten vertellen dat die soms makkelijker updates krijgt dan een SMD-kaart.<BR>Zal binnenkort eens dezelfde files op een smd zetten en zien wat er dan gebeurt ?<P>vr.gr. charel.<P><BR>
Bocky Wocky Geplaatst: 9 oktober 2000 Geplaatst: 9 oktober 2000 Hoi Charel,<P>Het lijkt er op dat ik nog even geduld moet hebben voordat de nieuwe keys naar binnen komen.Ik gebruik dezelfde loader en software als jij, dus daar kan het niet aan liggen.<BR>Wel gebruik ik een smd card ipv een goldcard.<BR>Echter zitten daar dezelfde onderdelen op, dus... Volgens mij heb ik de laatste zicco files erop gezet (zicco3.zip) Kwestie van afwachten dus ! Ik hoor wel of je die smd card aan de praat krijgt. Alvast bedankt voor de moeite.<P>Groeten,<BR>Bocky Wocky<BR><P>------------------<BR> There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Bocky Wocky Geplaatst: 9 oktober 2000 Geplaatst: 9 oktober 2000 Hoi Charel,<P>Ik ben blij voor je dat het werkt. Ik heb dezefde configuratie, maar na twee dagen nog steeds geen update ontvangen met de Zico files. Hoe lang heb jij moeten wachten op een update? Welke humax software-versie/Loader gebruik jij? Ik gebruik Loader v1.35 met software van 1 Aug. Er bestaat ook wat verwarring over de volgorde van proggen. Ik laad eerst via ic-prog v0.9e de hex in de pic en daarna met piccard2.1 de bin in de eeprom. Dit lijkt mij de juiste metode. Je kunt nl. alleen de eeprom proggen via/door de pic.<BR>Ben zeer benieuwd naar de door jou gebruikte Humax software. Als het bij jou werkt, zou het bij mij toch ook moeten lukken, toch?<BR>Ik hoor het wel weer....<P>Groeten,<BR>Bocky Wocky<P><P>------------------<BR> There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 21 oktober 2000 Geplaatst: 21 oktober 2000 Kan iemand mij een internet adres geven of mailen, waar de autoupdate codes voor Seca van deze maand op staan?<P>alvast bedankt<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten