Ga naar inhoud

Opnemen/tegelijk afspelen en Seca2 origineel

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ga morgen een Dreambox 7000 S kopen. Ik heb de berichten afgestruind maar kon nog niet alle antwoorden vinden op de vragen die ik heb.

* Stel je neemt een voetbalwedstrijd op via de harddisk. Kun je nu al beginnen met afspelen terwijl hij de rest nog opneemt? Dus je komt thuis als de wedstrijd 30 min aan de gang is, kun je dan al gaan kijken terwijl hij de rest opneemt of moet je wachten tot de opname gereed is?

* Ik heb een magic module kloon met Pentacrypt 1.05. Werkt de originele Seca2 kaart van Canal+ hierop en werkt de auto-update? Kan de Seca2 ook in een van de embedded sloten?

* Werken silver- en funcards in de embedded sloten met speciale software? Of moet je de funcard via de MM-module laten werken?

* Ik weet nog niet wat de softcam inhoudt. Misschien een CI emuleren via het embedded slot?

* Weet iemand of de beeldkwaliteit van de Dreambox beter is dan de Samsung 9500?

Thanx!

IMBean

Geplaatst:

Die voetbal wedstrijd kan je aleen bekijken met vertraging (timeshifting) als je opneemt via een hardware CAM. Met softcam of interne readers lukt dat nog niet.

Over een magic kan ik niets zeggen.

Silver en Funcards werken nog niet in de embeded sloten. Dus funcard moet in MM. In de interne sloten werken iig een beetje met originele seca2 kaarten, over andere coderingen durf ik niet veel te zeggen. De software voor interne sloten is nog in onwikkeling.

Een softcam is een stukje software dat een CAM emuleerd. Je kan dus op de dreambox kijken zonder een MM of ASTON of andere CAM. Echter met softcam werkt timeshifting nog niet.

Ik heb zowel een samsung 9500 als een dreambox en moet zeggen de dreambox heeft echt goed beeld, maar dat heeft de samsung ook. Je gaat er ZEKER NIET op achteruit. Ik moet ook vertellen dat ik ze ook nooit echt kritish heb vergeleken.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Geplaatst:

ik heb hier een mm (weet aleen even niet meer welke sw versie)

en die werkt perfect , ook update van de orginele kaart.

werkt tevens goed icm softcam , waar mijn kaart goed voor is werkt 100% dus incl timeshifting en de rest zonder timeshifting.

grtx , arnold

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen