Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na de eerste avonturen met de Humax F1 CI, Aston CI V1.03 en Piccard V1.1 ben ik eigenlijk best gelukkig.<P>Een probleem waar ik niet uitkom dat is het feit dat veel channels (Taquilla's b.v.) wel meertalig uitzenden maar dat de keys alleen werken voor de 1ste taal.<P>Hoe los ik dat op ?????<P>Ik gebruik de ZOXX keys van september. Die werken best in augustus.<P>Het auto update gebeuren daar wil ik me ook nog een keer aan wagen maar dat het volgende project :-).<P>best regards,<BR>Henk J.<BR>henk.jansen@worldonline.nl<P>------------------<BR>Best regards,<BR>Henk Jansen<BR>henk.jansen@worldonline.nl<BR>Humax user<BR>Aston CI<BR>Seca

Geplaatst:

Dit heeft helemaal niks met de keys te maken, maar waarschijnlijk met je humax.<BR>Trouwens denk er ook om dat niet alle taquilla's 2 talig uitzenden.<P>Frenzel<P>------------------<BR>

Geplaatst:

De Humax IRCI 5400 heeft hetzelfde probleem. Ik had gehoopt dat de nieuwe software het probleem zou verhelpen, maar dat is helaas niet het geval. Bij de IRCI gewoon tweede taal kiezen en dan een seconde of 15 a 20 wachten. Dan heb je de andere taal.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.