Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 AUB!!!! weet iemand al hoe het zit met funcard programmer ik wordt er stapel gek van ik heb alles gelezen en uit geprobeerd maar ik krijg dus geen enkele zender aan de praat HET zal dus wel aan mijn liggen maar ik zie het het niet meer zou mischien iemand mij verder kunnen helpen met een paar goede files ik de kaartjes met een amtel at90s8515 chip erop ik alles volgens het boekje gedaan maar rrrrr het werkt niet rrrr ik dus nu weer terug bij mij oude kaartjes maar zou mij mischien iemand op weg kunnen helpen of iemand die hier al ervaring mee heeft ik lees dus alles van die funkaart site maar als je te veel leest zie je het dus niet meer en dan is het nog engels ook (mijn nl is al niet zo best :-))<P><BR>Lorisdam <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 september 2000 Geplaatst: 2 september 2000 Hi<P>Ik heb zelf geen Humax (met AstonCrypt), maar een familielid wel. Hij kreeg eerst de FnCard ook niet aan de praat. Na het aftapen van de 6 connectoren aan de onderkant werkte de kaart zonder problemen. Ik heb zelf een Pace Platinum en daar werkt hij perfekt mee zonder aftapen..<BR>Ik weet niet precies waarom het bij de ene wel werkt zonder tapen en bij de ander niet. Misschien kan iemand anders dat uitleggen die er meer verstand van heeft dan ik.<P>Try it I would say, you never know if it might work.<P>Michiel<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 september 2000 Geplaatst: 2 september 2000 moet ik mischien ook de key er handmatig inzetten want de een zegt van niet de ander van wel ik nu wat providers delete dat ik er 8 over hou dan ziet hij mijn kaart perfect maar alles scrambled en het oranje lichtje op de kaart is uit en 1 groen lichtje is uit mischien weet u mischien hoe dit zit HI ik ben al een klein stapje verder<P>Lorisdam<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten