Gast Geplaatst: 1 september 2000 Geplaatst: 1 september 2000 Heren<BR>Ik las in Hoppers guide dat TPS op de Hot Bird in Mediaguard naast de Viacces uitzendt. Klopt het wel?<P>Groeten<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 september 2000 Geplaatst: 2 september 2000 Ja dat klopt tps zend ook in Seca uit .<BR>Maar er is een ding goed om weten als je bv Cinetolly Fun tv M6 Music Festival en Cinestar1&2 wil ontvangen lukt het op dit momend alleen met goedgekeurde Seca ontvangers zoals bv de Strong Srt8000<BR>en niet met bv een ontvanger met een Aston Modulle.<BR>en de juiste keys zijn ook soms niet echt te vinden omdat er maar w<einig interesse zou zijn ik ontvang ze wel.<BR>je kan ook eens op mijn site kijken in te vinden bij de links van dit board daar is momenteel een werkende bin file te vinden voor de Tps zenders.<BR>Groetjes. <P>------------------<BR> <p>[This message has been edited by pipo (edited 02 September 2000).]
Gast Geplaatst: 3 september 2000 Geplaatst: 3 september 2000 Hartelijk dank<P>Wat is de URL van je site?<P>Groeten<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 september 2000 Geplaatst: 3 september 2000 Hallo Pipo,<P>Bedoel je dat alleen genoemde zenders niet in de Aston werken of heel TPS. <BR>M.a.w.ontvang ik iets met de hex/bin op jouw site in mijn 9800?<P>Groeten Mard.<P><BR><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten