Ga naar inhoud

betatesting radegast 2.1 final p3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kreeg vandaag via de mail de nieuwste radegast emu van Kin Dzadza. Weet iemand of deze emu ook werkt onder ronald of alleen onder jirka?

Geplaatst:

Waar kan ik de file vinden? Volgens mij kun je em er wel los opzetten via ftp en de naam in de emulist erbij zetten. Je moet wel de radegast.cfg zelf cofigureren door deze file te bewerken. Dit zegt ronald zelf op zijn site 'It is possible to add more emu's into /var by copying the emu to /var/bin/camd.newemu.

dus als hij radegast heet moet je de file renamen naar radegast.newemu en radegast in de emulist erbij zetten. Verder dezelfde rechten geven als anderen emu's en dan moet het werken.

vr. gr. LinB

Geplaatst:

Schijnt dat deze beta realse wel met viacees 2 en seca2 kaarten goed kan werken is alleen een beetje traag met starten van de kaarten in de slot.

vr gr bbbb

vriendelijke groeten bbbb

Geplaatst:

voor alsnog krijg ik em niet in de ronaldd. ook niet op de manier van de vorige poster. maar iuk heb dan ook al 4 emu's erin en misschien kan ie maar max 4 hebben. weet iemand dat?

Geplaatst:

Jaja...ik heb dat ook gelezen, alleen als ik em er niet in krijg valt er ook niks te testen...;-) Zal zo nog eens wat proberen...;-) En anders houdt het op. Tis te mooi weer om de hele dag te lopen klooien..;-)

Geplaatst:

Stuur Kindzadza een mail hij zou het heel leuk vinden Ik weet zeker dat het ook in ronalds image kan.

vr gr bbbb

vriendelijke groeten bbbb

Geplaatst:

Volgens mij is radegast een client-server emu. Je moet dus een server process opstarten vanuit start_enigma en het client process plaatsen in /var/bin met een naam zoals camd.radegast.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen