Ga naar inhoud

C+ France Geen ontvangst op Kiosque bij sportuitzendingen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zelfs de Humax5600 heefd er ook last van,dus<BR>als jullie deze probleem toch gaan voortleggen bij de Humax dan mag je voor mij ook wel vermelden dat de 5600 ook een update hier voor nodig heefd, bijdeze al vast u dank. <P><BR>Mark.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Damn... Het lijkt erop alsof de Humax nog een lange weg te gaan heeft......<P>Wedden dat bij de volgende softwareupdate van de humax dit probleem niet zal opgelost zijn??? ;-<<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Met de mm9600 met Aston v1.00 loopt alles als een trein.<BR>Als ik het vergelijken mag met de AD3000 is het net of het free to air uitzendingen zijn ,zo snel de zaak loopt. Ik denk dat het een compatibiliteits probleem is.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Geplaatst:

Sorry not to reply in Dutch, you wouldn't understand a word ;-)<P>I have a 2500IP (FW: 106) and have the same problem. More over, it doesn't seem to be linked to the AstonCrypt module. It tested the receiver without any CAM, and did a Transponder search on 11739V and 12129V (K* channels) during sports transmissions (football on saterday evening)and it hangs before finding anything (stays at 0%), I need to turn it off. If I go on some of the K. channels, it hangs too, and sometimes even after switching it off and on again, it stays hung: I have to *remove* the satellite cable, change to a FTA channel and put it back. As I heard, the 3000IP has the same problem, so I guess Echostar issued buggy firmware. I was thinking of exchanging my 2500 to a 3000, i'll reconsider!<P>By the way, at the same time, a Mediasat decoder had no problem receiving K*<P>Could we make a list of receivers working and non working during sports ?<P><P>------------------<BR>

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb nooit een probleem gehat met Autoupdate Rarsoft (met TPS). Alle kiosque en Voetbal<P>Enkel geen frense Cartoon network of TCM meer.<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ja als ik dit lees kan ik mij best inbeelden dat het echt shit is voor de meesten onder ons .<BR>Geen sportuitzendingen ontvangst bij Kiosk.<BR>Ik kan maar een raad geven koop een goedgekeurde ontvanger extra en die problemen zijn zo van de baan .<BR>Oke dat kost weer eens maar de echte sportliefhebber is dat toch geen probleem zeker??.<BR>Ik zeg het nogmaals ik werk met Strong SRT8000 een Seca ontvanger en heb hier dus nog nooit last van gehad .<BR>Die aston modulle heeft dat dus blijkbaar wel.<BR>Groeten allemaal. <P>------------------<BR> clowncry.gif

Geplaatst:

Ja als ik dit lees kan ik mij best inbeelden dat het echt shit is voor de meesten onder ons .<BR>Geen sportuitzendingen ontvangst bij Kiosk.<BR>Ik kan maar een raad geven koop een goedgekeurde ontvanger extra en die problemen zijn zo van de baan .<BR>Oke dat kost weer eens maar de echte sportliefhebber is dat toch geen probleem zeker??.<BR>Ik zeg het nogmaals ik werk met Strong SRT8000 een Seca ontvanger en heb hier dus nog nooit last van gehad .<BR>Die aston modulle heeft dat dus blijkbaar wel.<BR>Groeten allemaal.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.