Gast Geplaatst: 1 oktober 2000 Geplaatst: 1 oktober 2000 Hallo,<P>Heeft iemand een goed idee om mijn Pioneer<BR>DVB aan de praat te krijgen. Volgens mij is dit een wat oudere seca ontvanger. Het software is allemaal in het Nederlands met EPG. Wanneer ik een geprogt goldkaart erin blijft de ontvanger om een smartkaart vragen.<BR>Ik moet dus goed software hebben.<P>O wie o wie<P>Richard<P><BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 oktober 2000 Geplaatst: 1 oktober 2000 heb wat tegenvragen>>wat is het type??? heb je de pioneer bin geladen???? en welke hex gebruik je??? dit maakt het wat eenvoudiger om je te helpen.<P>------------------<BR>
Avalon Geplaatst: 1 oktober 2000 Geplaatst: 1 oktober 2000 Hallo <P>Het is al vaker gezegd als je een goldwaver gebruikt en je laad daar de hex en bin files op dat tie moeilijk werkt in mediabox nokia strong of pioneer de echte SMD kaarten hebben 8 kontakten en je zal er 2 moeten afplakken. kaart met de kontakten naar boven met de kontakten van je af en plak dan de 2 meest linkse kontakten af en je zal zien dat tie goed werkt. in je mediabox<P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>
Avalon Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 Hallo<P>Als je er nou ook even bij verteld wat je hebt gedaan dan kunnen andere mensen er ook van leren. Lijkt me wel handig.<P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 En de HEX-file met alle "fuses" op "off" programmeren dat scheelt ook. <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 Beste mensen,<P>Bedankt voor alle adviezen. Inmiddels zijn alle problemen opgelost.<P>groeten<BR>Richard<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten