Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben sinds enige dagen MTV base kwijt<BR>ik kijk via een goldcard, kan het zijn<BR>dat de key verlopen is, de rest doet het<BR>n.l. wel allemaal, alleen geen MTV's<P>------------------<BR>rodoboy

Geplaatst:

Dacht dat de OE-key van canal digitaal voor MTV zorgde... kijk eens of er nog de juiste in staat...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Niet alleen de MTV,s maar ook vh1 enzo weg,maar wat mij is opgevallen dat ze momenteel in viaccess uitzenden en niet in seca meer ??? weet iemand hier het fijne van ? en een stuk of 3 mtv,s zijn vrij te ontvangen en dat was ook niet zo voorheen athans hooguit 1 dervan, ik hoor het wel of iemand weet hoe het zit bijdeze.<BR>( Dus geen sleutel veranderingen! )<P><BR>Mark. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik moet toegeven, ik zit op mijn werk en heb dus geen actuele informatie, maar gisterenavond heel laat deden alle MTV's en VH1 het nog gewoon in Seca. Heb je al een andere key file geprobeerd. Of maak even zelf een nieuwe keyfile. Het is in ieder geval niet zo dat de MTV's het al enige *dagen* niet meer doen.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Handyman:<BR><B>Niet alleen de MTV,s maar ook vh1 enzo weg,maar wat mij is opgevallen dat ze momenteel in viaccess uitzenden en niet in seca meer ??? weet iemand hier het fijne van ? en een stuk of 3 mtv,s zijn vrij te ontvangen en dat was ook niet zo voorheen athans hooguit 1 dervan, ik hoor het wel of iemand weet hoe het zit bijdeze.<BR>( Dus geen sleutel veranderingen! )<P><BR>Mark. <P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Mark dat klopt wat jij verteld, dat probleem lijk ik ook te hebben op me nokia9800,<BR>Als ik MTV base wil kijken vraagt hij om een<BR>Viaccess card, en ook bij de andere mtv channels, iemand enig idee hoe dat kan?<BR>vanmiddag deed hij het zo maar wel weer even!<P><BR><P>------------------<BR>rodoboy

Geplaatst:

In aansluiting op mijn vorige bericht. Inmiddels ben ik weer thuis. Er is geen enkel probleem met geen van de MTV network zenders in Seca (dusMTV, MTV Base, MTV Cetral, VH1, VH1 Classics etc). Advies aan degenen met problemen: andere keys proberen !<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik heb hier geen problemen mee gebruik de yoakam file eens die ik heb aangepast<BR>deze moet de kanalen weer open sturen<P><BR>nowtv@planet.nl<P><P>------------------<BR> felix.gif

Geplaatst:

JoostA,<P>Met welke ontvanger heb je nog beeld van VH_1 dan ? want kan het haast niet geloven mijn MM9800 vraagt naar een viaccess kaart zodoende en nog nooit eerder gezien deze melding, vandaar dat het bij er niet in gaat dat de sleutel verandingen moet zijn ??<BR>Want als dat zo geweest zal zijn dan had ik hier wel een foutmelding van mijn CI module moeten zien op mijn scherm snapt u ?<BR>Bijdeze hou ik aanbevbolen voor meer info over dit probleem.<BR>( Ik zal zo ook eens mijn monitor erachter gooien, en eens kijken wat er gebeurt op het scherm )<P><BR>Mark. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Toch wel raar wat ik hier allemaal lees over Mtv Base enz Viaccsess??.<BR>Ik ontvang hem nog gewoon in Seca hier met mijn Strong .<BR>Hij is nooit weg geweest hier.<BR>Groeten .

Geplaatst:

Zekers een secabak van strong of niet Pipo ??<BR>En zekers geen CI strong ??<BR>We zullen je andwoord afwachten;<P><BR> <P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BR>Werk met zelfde configuratie als Digitalsat en ook ik heb gewoon beeld op de MTV/VH1 kanalen. Software is Yoakam AU (Seca5).<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Als antwoord op je vraag: zelfde configuratie als Digitalsat (Humax 5400 met Aston `1.03). VH1 heb ik nu in beeld (en geluid).<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Vreemd dan, ik heb nog even gekeken op mijn scherm van de monitor maar kan niets ondekken van sleutel veranderingen, bijdeze zal ik eens op mijn Humax 5600 proberen kijken of het wel wil werken op mijn 2de ontvanger hiero. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

De mensen waar MTV Base en VH1, etc niet werken, kunnen mij die laten weten of ze ook een MM 9800 hebben met een Asron 1.03 ?<BR>Ik blijf met deze set houden dat hij met een Viaccess scherm opkomt (Smartcard invoeren), terwijl ze in Seca uitzenden....<BR>Zal dit een software probleem zijn in de MM 9800 ???<P>Graag nog wat reacties ?<P>------------------<BR>rodoboy

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.