Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Rodoboy,<P>Inderdaad werk ik ook hier met een MM9800 je zou het haast zeggen, dat de software opeens niet meer goed is, als je onze reacties zo leest.<BR>Ik heb hier ook nog een 5600 ontvanger nieuw in doos liggen, bij gelegenhied zou ik deze eens proberen, maar ook zou deze werken dan is onze MM9800 problemen hier nog niet mee opgelost, want ik kies hier zelf ook het liefst voor de MM9800<BR> <BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Zo, ik heb mijn Humax5600 even geprobeerd en je zult het niet geloven ik krijg gewoon beeld,inmiddels heb ik mijn MM9800 erweer achter staan, bijdeze weten jullie MM9800 liefhebbers dit ook, en nu dan maar wachten op een soft update kan me niets anders bedanken wat de oorzaak dan wel mag zijn, moet wel zeggen dat ik dit allemaal raar vind maar goed hetzijzo.<P><BR>Mark. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Handyman:<BR><B>Zo, ik heb mijn Humax5600 even geprobeerd en je zult het niet geloven ik krijg gewoon beeld,inmiddels heb ik mijn MM9800 erweer achter staan, bijdeze weten jullie MM9800 liefhebbers dit ook, en nu dan maar wachten op een soft update kan me niets anders bedanken wat de oorzaak dan wel mag zijn, moet wel zeggen dat ik dit allemaal raar vind maar goed hetzijzo.<P><BR>Mark. <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik was er al bang voor Mark, nou maar wachten op een update dus, of andere oplossing !<P><BR><P>------------------<BR>rodoboy

Geplaatst:

Ik heb ook een 9800s met Aston 1.03. Ik zit ook met hetzelfde probleem.Enkele dagen geleden begon het.Ik heb een dag later nog 1 keer eventjes beeld gehad op Mtv base.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Rodoboy en ieder met het zelfde probleem;<P>We kunnen wachten op een update of is er iemand die engels kan, en die geene die hier geen moeite mee heeft een brief te typen naar nokia zodat er een update komt, als ik engels kon typen had ik dit wel gedaan voor ons probleem, wie..oo..wie zou dit willen dit doen ? <P><BR>Mark.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hier op mijn 9800 ook geen MTV meer??<BR>Groet,<BR>Mard<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Komt dit alleen voor met een gold-kaart of hebben degene met een officiële canal+ abo er ook last van?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BR>Werkt ook niet met een officiele C+ kaart.<P>Er zit waarschijnlijk iets fout in de Nokia Software. Na de Viaccess decoder aangesproken te hebben wordt er niet meer verdergezocht of er misschien nog andere mogelijkheden tot decoderen zijn. Heeft bovendien iets te maken met Simulscript (Viaccess en Seca). Heb ook nog een Viaccess kaart (niet geldig voor MTV) in de slot gestoken, maar ook dan wordt er niet verder gezocht en komt alleen de mededeling dat mijn kaart voor deze zender niet geldig is.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Met voyager en mm9800 zelfde probleem<P>------------------<BR>groeten Luca

Geplaatst:

Hello Medesatters...<P>Bij mij werkt het als een speer die Mtv's en Vh-1's....<BR>Hum 5400 en Aston 1.03..en Voyager.<BR>Dit even ter informatie.....<P>Greetz.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik begrijp uit alle postings dat mensen met oa een Humax nog steeds beeld hebben op deze kanalen.<BR>Van Nokia kreeg ik het volgende antwoord.<P>---knip--><P>Dear Sir<P>We have checked the signal with a transport stream analyzer. The Conditional<BR>Access Table (CAT) describes the selected encryption systems on the<BR>transport stream. According to <A HREF="http://www.lyngsat.com" TARGET=_blank>http://www.lyngsat.com</A> there should be three<BR>systems selected for MTV on ASTRA (Viaccess,Cryptoworks,Mediaguard). We can<BR>only find two systems present in the transport stream (Cryptoworks and<BR>Viaccess). Maybe that is why you cannot use your ASTON/SECA module.<BR>I think that you should contact MTV Networks and see if they are really<BR>broadcasting all three systems. If they do please contact us again so that<BR>we can investigate this further.<P>Best regards<P>Customer Services<BR>Nokia Multimedia Terminals<P>---<--plak---<P>De email naar MTV is inmiddels de deur uit.<P>Ben trouwens reuze benieuwd naar die truuk van Digitalsat.<P>Groetjes,<BR>Menno<p>[This message has been edited by Menno (edited 16 October 2000).]

Vu Duo 4K  S+C

Geplaatst:

Hoi,<P>Zo heb nog wat nieuwe info,<BR>Inderdaad is het een Bug in de laatste software van de MM 9800s.<BR>Die waarschijnlijk met de volgende versie (MA 2.0) zal worden opgelost.<BR>Word verwacht rond de herfst.<BR>Tot die tijd is er inderdaad een truuk die<BR>staat beschreven op <A HREF="http://9800s.go2.it" TARGET=_blank>http://9800s.go2.it</A> onder de MTV BUG. wink.gif<BR>Daarmee is het toch mogelijk om de MTV kanalen te bekijken.<BR>Ik heb uiteraard een nieuwe mail naar Nokia gestuurd met bovenstaande info en dat er wel degelijk in seca word uitgezonden.<BR>Zal hun reactie hier posten zodra die binnen is.<P>Groetjes,<BR>menno

Vu Duo 4K  S+C

Geplaatst:

Ik om niet op de tweede pagina. Maar hier is het bericht uit de nieuwsgroep. Voor het geval anderen ook niet op de juiste plek terecht komen.<BR>----[ nl.media.satelliet ]----------------------------------------------------<BR>On: Sun 8 Oct 2000 21:34<BR>By: SuperJoop<BR>To: *<BR>Re: Re: Nokia 9800 en Mtv-Secapakket.<BR>St:<BR>------------------------------------------------------------------------------<BR>From: "SuperJoop" <Super.Joop@12move.nl><P>Ik kwam ergens dit bericht tegen op het internet .<P>Warscheinlich haben es schon einige gemerkt:<P>Seit gestern (06.10.2000) laufen die Programme<BR>auf 12700 GHZ ver s/r 22000<P>MTV 6<BR>MTV Extra<BR>MTV Base<BR>VH1<BR>VH1 Classic<BR>VH-1 Germany<BR>MTV2<P>trotz SECA-Orginalkarte und entsprechendem CI-Modul nicht mehr<BR>im 9800s. ES wird ständig nur das Viaccess Modul abgefragt.<BR> frown.gif<BR>Wer sich noch erinnern kann, hatten wir das Problem<BR>schon mal bei SCT und Irdeto.<BR>Damals gab es als Lösung ja diesen berühmten Umschalttrick.<P>Nun, diesmal ist es nicht anders, es gibt sogar 2 Tricks smile.gif<BR>allerdings funktionieren die nicht halb so gut frown.gif<BR>und könne höchstens als Notlösungen gelten.<P>Trick1: (von Dario F.)<P>zb. wen man VH1 sehen will<P>Auf VH1 kanal umschalten<BR>im menü nummer 4 wählen "Aktualisierte kanäle"<BR>Aktuelles Netzverk "3" drücken<BR>Sobald der kanalsuchlauf aktiv ist auf "Back" taste drücken<BR>Weiter mit "Exit" taste und das bild ist da.<P>Sobald mann auf anderen kanal umschaltet zb. MTV Base meldet sich wieder das<BR>integrierte viaccess<BR>modul und es ist wieder nix zu sehen.<P><BR>Trick2: (von mir)<P><BR>eine neue Favoritenliste anlegen.<BR>Das geht so: Menü "3" drücken,<BR>neue Fav Liste anlegen wählen,<BR>den Namen eingeben. (z.B: MTV),<P>jetzt erscheint die FAV Liste "TV (all)2,<BR>hier müssen nun die Kanäle mit "OK" markiert<BR>werden die man in der neue FAV Liste haben möchte.<P><BR>also in unserem Fall MTV (VH1) Kanäle (befinden sich<BR>um Kanalnummer 310) und zusätzilch noch den Daten Kanal<BR>NOKIA SW Test der befindet sich etwas weiter<BR>vorne (so um Kanalnummer 280).<BR>Wenn wir das gemacht haben mit "Exit" aussteigen.<P><BR>Nun haben wir also die neue Favoritenliste in unserem 9800s<BR>Was machen wir jetzt damit?<P>nun, wenn wir VH1 schaun wollen, gehn wir zunächst<BR>auf den Kanal NOKIA SW Test, warten bis die<BR>EPG und Zeitanzeige erlischt ist und wählen dann<BR>den Kanal VH1 aus, und YEP smile.gif es geht.<BR>Bis das Bild erscheint können allerdings einige<BR>Sekunden vergehn (3-30!). Wärend der Wartezeit<BR>erscheint ein dezimalpunkt im Display, sobald dieser<BR>erlischt, beginnt die Decodoierung.<P>will man aber jetzt auf VH1 Germany umschalten, muß<BR>mann wieder auf NOKIA SW Test gehn. frown.gif<BR>Und das Spiel beginnt von vorne...<P><BR>Jeder der solche SW Bugs nicht länger hinnehmen will<BR>soll bitte sich die Zeit nehmen und eine mail an Nokia schreiben.<P>multimedia-terminals@nokia.de<BR>und eine Kopie davon in english,swedische,finnisch oder norwegisch an<BR>helpdesk.nokia.mnt@teliservice.se<P>vielen Dank!<P>falls ihr eine Antwort bekommt, dann auch bitte einen<BR>kleinen Hinweiß an mich, was sie euch so erzählen<P>voor link naar deze site: <A HREF="http://9800s.go2.it/" TARGET=_blank>http://9800s.go2.it/</A> <P> SuperJoop<P><BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>Het ziet er naar uit dat de MTV kanalen de verandering weer hebben terug gedraait.<BR>Alle MTV kanalen werken op dit moment weer gewoon als vanouds,zonder lastige zap truuks<BR>op de MM 9800.<BR> smile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gif<P>GR,<BR>Menno

Vu Duo 4K  S+C

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.