Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi ik heb dan eindelijk de oplossing gevonden .<BR>Voor tps kijk eens op thesatpage.com<BR>Groetjes.

Geplaatst:

hallo Pipo,<P>Ik heb zo juist naar de site bekeken.<BR>Ik heb ook de files gedownload maar bij mij werken ze niet....<BR>Wat heb jij precies gedaan als nog vraag ik jou wil je me de exacte file toesturen...<P>Alvast bedankt....<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ja was ik vergeten deze file werkt enkel met org goedgekeurde ontvangers zoals Strong.<BR>Dus enkel org seca boxen en niet met de Aston-modulle.<BR>

Geplaatst:

Hallo pipo<BR>Ik kon de bestandtjes niet vinden op je paginas dus heb ik geprobeert de keys met picbined in te brengen maar die wil geen key boven OC voor ABSat/Cinestar dus geen OD of OE key.<BR>Moet ik beginnen te speelen met de picbined.ini ?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nee, het doet het niet.<BR>En ik verlies ook de franse verzie van Cartoon Network en TCM (maar niet de spaanse).<BR>Toch heb ik een Strong.<BR>Check je private message AUB.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

toch wel raar bij mij doet die het wel <BR>maar ik werk met een strong SRT 8000.<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.