Ga naar inhoud


problemen met muis


JanAstra

Aanbevolen berichten


Tja het zou inderdaad makkelijk zijn als je weet of ie ps/2 serieel of usb is, maare wat je kan proberen is even de drivers verwijderen en er gewoon af laten, heb dit probleem ook een keertje gehad met een ps/2 muisje, drivers verwijderd en toen liep ie wel!!!

Succes

 

Greetz

Digi Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik u was zou ik eens proberen alle usb apparaten uit te trekken en computer opnieuw op te starten, denk persoonlijk een controler op moederbord kapot als het probleem hetzelfde is met een andere muis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er vanuit dat je nu een andere comp gebruikt om deze tekst in te kloppen. Zelf ben ik al jaren aan de comp en zou echt niet meer exact weten hoe ik in windows zonder muis moet werken. Nou ja bijna niet. Zelf heb ik dit ook eens gehad dus mijn advies is probeer je muis op een andere comp en negen van de tien keer dat die dan ook niet werkt.

 

gr,

 

HuBit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de muis een ronde stekker of een smalle platte met op 2 rijen sockets voor pinnetjes?

 

Een ronde stekker is mini din en dat is ps/2.

Een platte met 2 rijen is serieel

Een platte smalle met binnen een contact plaat is usb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch niet toevallig je toetsenbord en muis omgedraaid?

 

Het toetsenbord zit normaal gesproken dichter bij het moederbord.

 

Oh ja, haal nooit ps/2 stekkers uit de pc als deze aanstaat dan kun je je moederbord opblazen of alleen de ps/2 poort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ook op een andere compoort aangesloten werkte ook niet.

 

Dit kan dus niet aangezien je een ps/2 muis hebt. Bij de systemen heb je 2 aansluiting 1 voor toetsenbord en 1 voor muis. Ik heb door ze om te draaien al eens een systeem zien sneuvelen dus kijk daar mee uit.

 

Geeft windows voor de rest ook meldingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...