Gast Geplaatst: 18 oktober 2000 Geplaatst: 18 oktober 2000 De Zicco files draaien hier bij mij als een speer zo ook de Zoxx files maar garanderen is denk ik niet mogelijk ik denk dat niemand garanties durft te geven ga er maar van uit dat ze AU zijn en wacht geduldig, maar gaan een van de providers in de tegenaanval valt het hele au in duigen.<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]
Bocky Wocky Geplaatst: 18 oktober 2000 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2000 De laatste A.U.Zicco files, bovenaan de download sectie (16-10) werkt eindelijk op mijn Humax 5400. Dit is de eerste versie met een A.U. bin die ook daadwerkelijk werkt, alhoewel... De keys zijn verwerkt voor Sept. en Okt. Wie garandeerd mij dat hij na deze periode ook een A.U. geeft. De datum stond al direct op 31-10 en voor Abzat en Zanal Digitaal op 31-12. Wat ik wil zeggen is, hoe controleer ik nu of ik straks mijn update binnen krijg. Kan ik ergens de datum terug zetten. En wie weet de verschillen van serienummers e/o versie nummers van de Ascom 1.03 en het gevolg hiervan.<P>Alvast bedankt<BR>Bocky Wocky<P>------------------<BR> There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 21 oktober 2000 Geplaatst: 21 oktober 2000 Kan iemand mij een internet adres geven of mailen, waar de autoupdate codes van deze maand op staan?<P>b.v.d.<P>------------------<BR>
Bocky Wocky Geplaatst: 21 oktober 2000 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2000 Hallo Dutch boy, wake up !<P>Lees nou eens mijn vorige posting!!<BR>Oftewel klik op download, zoek je file en zuigen maar....<P>Bocky Wocky<P>------------------<BR> There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 21 oktober 2000 Geplaatst: 21 oktober 2000 Tsja da's wel heel gemakzuchtig om niet eens de download zone te bezoeken moeten we ze soms in je schoot proberen te werpen? <P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]
Gast Geplaatst: 29 oktober 2000 Geplaatst: 29 oktober 2000 Check zo nu en dan in je menu je CI wanneer je data op diverse abo's ziet veranderen weet je dus dat je A.U. werkt en vise versa.<P>Rob<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 oktober 2000 Geplaatst: 29 oktober 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Webjock:<BR><B>Check zo nu en dan in je menu je CI wanneer je data op diverse abo's ziet veranderen weet je dus dat je A.U. werkt en vise versa.<P>Rob<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Inderdaad, dan kun je nu zien dat Zoxx ons Humax bezitters in ieder geval in de steek laat v.w.b. France 2, 3 en LCI (La chaine informatique). Ben bezig te proberen er iets op te vinden.<P>(Enige uren verder). De download sectie werkt *veel* sneller - )<P><p>[This message has been edited by JoostA (edited 29 October 2000).]
Aanbevolen berichten