Ga naar inhoud


Toh3.1 aanpassen


Gast The Cableguy

Aanbevolen berichten


Hier vindt je alle info over de HDF-tool.

 

Ik weet niet of ik de link mag vermelden maar het is de bekende site met de afstandsbedienning.

 

Grts,

 

Black_64

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toh3.1 aanpassen, dit doe ikal een tijdje voor mezelf. Heb de nieuwe Toh 3.1 ook al enkele dagen geleden vertaald.Met het progje Hexwork geen probleem.De vertaalde versie is natuurlijk volgens mijn inziens gedaan .

Greetz :Josje01

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was nog even vergeten te vertellen dat als je de firmware 3.1 aanpast dus vertaald en met HU15 naar de Hummie brengt er natuurlijk een CRC-check unknow melding komt, dit is normaal omdat het niet is gecontroleerd door het ToH-team.maar je kan het zonder enig gevaar in je Hummie zetten , zo doe ik het al een tijdje , heb je altijd lekker snel en als eerste de NL-talige versie die je ook nog eens naar je eigen smaak samenstelt.

Greetz; Josje01 Cableguy:Kijk eens op je hotmail veel plezier ermee em laat eens iets weten hoe je het vindt?

 

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...