Gast Geplaatst: 1 november 2000 Geplaatst: 1 november 2000 Hoi,<P>Taquilla en andere HP kanalen blijven zwart. Ik gebruik Zeca Zicco's auto update echter blijft de datum op 31-10 staan.<BR>Weet iemand nieuwere files met november keys?<BR>Kan men die dan ook naar mij mailen?<BR>Zou heel aardig zijn!<BR>Bvd<P><BR>Jean Pierre<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 november 2000 Geplaatst: 1 november 2000 Hoi,<BR>Laat je tuner aan voordat je gaat slapen, zorg dat het afgesstemd op c+ spanej of rojo...<BR>Na een paar uur is het opgelost, en de keys worden vanzelf geupdate.<P>Groeten
Gast Geplaatst: 1 november 2000 Geplaatst: 1 november 2000 Thanks,<P>Zal deze vanavond proberen!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 november 2000 Geplaatst: 2 november 2000 Dat werkte dus niet, alhoewel ik de ondertiteling wel kon lezen.<BR>Ik denk toch dat ik dat auto update met een kilootje zout moet nemen!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 november 2000 Geplaatst: 2 november 2000 je moet der de tijd voor nemen als het goed is staat digital en cyfra al op dec0<BR>de rest zal binnen enkele dagen ook zijn <BR>bijgewerkt en als het je te lang zo duurt<BR>schrijf dan je eigen bin<BR>gr gaus<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 november 2000 Geplaatst: 2 november 2000 Heb ik nu ook gedaan!!!!<BR>En het werkt.<BR>Men is nooit te oud om te leren!!!!!!<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten