Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tot nu gebruikte ik altijd ZOXX keys en die werken prima. Autoupdat doet het bij mij echt niet, heb echt alles gedaan maar het zal wel iets in de tuner zijn.<P>Kan iemand mij aan de ZOXX files helpen voor november ?<P>Hellup .... THX<BR>Henk J.<BR><P>------------------<BR>Best regards,<BR>Henk Jansen<BR>henk.jansen@worldonline.nl<BR>Humax F1-CI<BR>Aston V1.03<BR>Piccard V1.1<BR>Seca

Geplaatst:

Waarom gebruik je de files van Satturk niet? Deze werken perfect.<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem

Geplaatst:

Een tip die hier al eens eerder gegeven is: haal een programma zoals picbined op en snuffel eens in die bin-files! <P>Je kunt daarmee de keys uitlezen en zelf je favoriete bin file maken. <P>Dat autoupdate niet werkt is raar, dat zou betekenen dat je officiele kaart ook geen update krijgt. Zo'n CI cam schijnt ergens via een menu instelbaar te zijn, maar ik heb elf zo'n ding niet. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

THX<P>ik zal eens wat experimenteren met die instellingen voor auto-update. Als iemand nog een hint heeft ....<P>De keys heb ik vanuit de source toegestuurd gekregen. Ik zal ze ook uploaden voor algemeen gebruik.<P>De BIN file is echter 3K en de eeprom is natuurlijk maar 2K. Ik heb de eerste 2K wel in het PICje gezet en krijg dan een verify error. Dat is wel logisch.... maar als iemand hiervoor nog een tip heeft dan ....<P>Of de keys werken dat weet ik morgen pas, ik ben nu even off-site zullen we maar zeggen.<P>Ik laat morgen wel weten of het werkt.<BR>Cheers,<BR><P>------------------<BR>Best regards,<BR>Henk Jansen<BR>henk.jansen@worldonline.nl<BR>Humax F1-CI<BR>Aston V1.03<BR>Piccard V1.1<BR>Seca

Geplaatst:

De zeca zicco flies werken nu bijna goed. Wie weet echter een goede franse zender om het franse pakket te kunnen laten inlopen.<BR>John<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.