Gast Geplaatst: 2 november 2000 Geplaatst: 2 november 2000 Hi,<P>Welke editor kan ik het beste gebruiken voor de Saturk en Yoakam files? Ik heb vanalles geprobeerd, maar tot nu toe geen editor gevonden die duidelijke info weergeeft <P>Dit zijn tot nu toe de enige files die bij mij werken voor mijn Humax + CI en Millennium Goldcard programmer en Gold140.exe. Zijn er nog meer files die werken met deze combinatie? <P>Cheers,<P>//MasterBrowser<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 november 2000 Geplaatst: 3 november 2000 Even zorgen dat mijn message vandaag ook nog zichtbaar is bij "Click Here To View Today's Active Topics (all public forums)"<P>Cheers <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 Ik gebruik zelf voor de Yoakam files, Ichbin (V7.0) en dat werkt goed. <P>Ichbin kun je hier op het board in de downloadsectie vinden (vergeet niet te controleren of je de vb6 runtime files hebt ge-installeerd).<P>Suc6, <P>------------------<BR>The Last Don
Gast Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 Thanks Last Don.<P>Weet jij (of iemand anders) toevallig ook welke files ik het beste kan gebruiken met de Millennium Goldcard programmer en Gold140.exe voor de gepatchte embedded Irdeto cam om Premiere aan de praat te krijgen. Ik heb verschillende combinaties geprobeerd, maar het wil maar niet lukken.<P>Thanks,<P>//MB<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 Ik gebruik de premiere,orf,atv gw file from pit voor de humax patched cam,en deze werken bij mij heel goed.<BR>Je vind deze file in downloads/irdeto<P>Skysat<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten