Gast Geplaatst: 9 november 2000 Geplaatst: 9 november 2000 heeft iemand een werkende AU die ale gebruikeleke providers auto update??<BR>dus ook de c+ france en de telepiu?<P>de ziccofiles zijn wel au met uitzondering van c+ France en telepiu<P>wie kan mij helpen ??? greets<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 november 2000 Geplaatst: 9 november 2000 Als je nou ff je e-mail geeft stuur ik ze op<P>Helgo<P> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 november 2000 Geplaatst: 9 november 2000 Ik zie ze ook niet updaten, maar voorlopig is er nog niets aan de hand aangezien het bdeeld blijft. En wie weet is 2010 (bij CS France) wel echt de juiste key - <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 november 2000 Geplaatst: 9 november 2000 Ik zie met de emulatoren inderdaad geen update commando`s voorbij komen op de ppua`s van ID 0003 & 0004 die in alle wafer files te vinden zijn, Telepiu werkt nog wel hier<BR>Heb wel andere ppua`s voor beide providers gevonden en die geven wel een update command alleen heb ik daar helaas nog geen werkende 01-key van gevonden<BR>Als de providers inderdaad de ppua & 01 key hebben veranderd van de orginele kaarten (en het is dus niet een soort van pesterijtje van ze om ze pas de laatste week van de maand weer te laten werken) dan lijkt het mij niet zo wijs om ze nog op het net te zetten maar alleen nog maar door te mailen naar elkaar<P>Grtz. Kees.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 november 2000 Geplaatst: 9 november 2000 de bekende ppua van de 2 fransen werken inderdaad niet meer<BR>heb met 2 andere ppua wel update`s binnen<BR>dus ze sturen wel key`s<BR>die van teleplu heeft een paar dagen niet geupdate maar nu werk hij wel weer<BR>groeten blokker<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 november 2000 Geplaatst: 9 november 2000 Zoals al zo vaak gezegd en geschreven, wij zijn GEEN vrijschakelservice.<BR>Als deze vragen nog regelmatig terugkeren zullen wij eens gaan brainstormen wat we hier aan gaan doen.<BR>Het board bv met een paswoord beveiligen, dan laten we alleen de mensen toe die wij hier op willen hebben.<BR>Dit is geen dreigende taal maar het kan wel realiteit worden als dit zo doorgaat.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.
Gast Geplaatst: 10 november 2000 Geplaatst: 10 november 2000 Wat is aan deze postings verkeerd?<BR>hij vraagt toch niet om zijn kaart vrij te schakelen enkel bij wie zijn au kaart nog werkt.<BR>voelen jullie moderators soms de hete adem van de canal+ boys?<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000
Gast Geplaatst: 10 november 2000 Geplaatst: 10 november 2000 Ik zou er toch voor pleiten de discussie zakelijk te houden. De constatering dat een aantal AU's niet werkt is een zakelijke (en feitelijke).<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 november 2000 Geplaatst: 10 november 2000 Toch zie ik die vraag om de kaart werkend te krijgen, hij vraagt om autoupdates.<P>Wij voelen zeker niet de hete adem van canal plus in ons nek.<BR>Dit zijn nu eenmaal de regels hier op het board en daarmee punt uit.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.
Gast Geplaatst: 10 november 2000 Geplaatst: 10 november 2000 Ja dat is wel waar maar het is wel waar dat <BR>er bepaalde providers geen updates sturen maar dat wisten we al .
Gast Geplaatst: 10 november 2000 Geplaatst: 10 november 2000 Nu het vreemde,<P>heb de oude S*c*.5 weer is geladen en wat bleek in 3 minuten beeld.<P>Nu nog gekker, de datum`s waren niet veranderd maar alles liep behalve AB<P>deze file was van aug. 2000<BR>en C+ stond na 3 min. op 31 dec. 00<P>????<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 november 2000 Geplaatst: 12 november 2000 helgo hij staat al op 31dec voordat hij is upgedate ditzelfde geldt ook voor de file van mastercrd deze geeft ook niet de juiste datum aan als er geen autoupdate komt voor oa de franse wordt het weer handwerk of andere autoupdate keys maarja gr juan<P>------------------<BR>
MTB Geplaatst: 18 november 2000 Geplaatst: 18 november 2000 Hier wel AU op indent 0004. Zoek nog werkende PPUA en key voor provider 0003.<P>MTB<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 19 november 2000 Geplaatst: 19 november 2000 inderdaad 0003-0004 krijgen wel update,s echter de oude 01 keys werken niet meer maar andere wel gr joost
Aanbevolen berichten