Ga naar inhoud

Mensen help !!!!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan nu ff niet meer volgen, sorry !

Dacht eraan een dreambox aan te schaffen.

Maar wat moet ik met al die postings die niet geordent zijn, en waardoor ik gedesoriënteerd geraak?

Als ik in België een dreambox aanschaf kan ik dan genieten van de garantie geboden door "dream home" of niet?

Hoe weet ik wat ik koop?

Enz enz...please als je antwoordt gelieve een beetje uitleg>!Ik ken niets mommenteel van de Dreambox,maar zou misschien wel één willen aankopen,tenzij je zegt wacht binnen enkele weken verschijnt er een andere versie enz...enz...?

Please een beetje begrip!

big-john

Geplaatst:

Ik zou als ik jou was de dreambox gewoon bij de Belgische invoerder of bij een van zijn dealers aanschaffen. Een telefoontje zou genoeg moeten zijn. Bij een distributeur zou je van goede service en support uit mogen gaan en als je die niet krijgt, kun je altijd beklag doen bij de fabrikant. Die heeft op de distributeur altijd invloed en dat heeft hij op wazige handelaartjes vaak niet.

Koop waar je zelf netjes en betrouwbaar geholpen wordt en laat de garantievoorwaarden altijd op de factuur vermelden!

Tox.

Geplaatst:

"OK" ik ga eerstdaags een dreambox aanschaffen,en ik hoop als ik de troubles geraak, een beroep te mogen doen op de "now how" van jullie allemaal!

Tot wederhoren !!!

Geplaatst:

Uiteraard John, hoeveel mensen heb jij al niet uit de PC sores geholpen?

Ik weet zeker dat iedereen in dit forum je graag de helpende hand bied!

Tox.

Geplaatst:

Bedankt Toxic[Q]

Het geeft mij een veilig gevoel !

Geplaatst:
Citaat:
Bij een distributeur zou je van goede service en support uit mogen gaan en als je die niet krijgt, kun je altijd beklag doen bij de fabrikant.
Tox.

Je zou dat inderdaad mogen verwachten, maar jammer genoeg is dat niet altijd het geval. Wanneer je een nieuwe ontvanger wil kopen zijn ze allemaal behulpzaam genoeg, maar wanneer je beroep moet doen op garantie valt er van die "service" dikwijls niet veel meer te bespeuren.
En ook de service v/d fabrikant laat momenteel te wensen over, wanneer ze er 1 week over doen om te antwoorden op een mail, of zels helemaal niet...
Je kan dus beter voortgaan op ervaringen van andere gebruikers en vooral met diegenen die al problemen gehad hebben. Want pas op dat moment merk je waar je ECHT service krijgt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen