rienk Geplaatst: 18 november 2000 Geplaatst: 18 november 2000 mijn vraag is hoe kan het als ik mijn binfile<BR>uit breid met meer dan 8 profiders de kaart niet meer werkt<BR>of moet ik een ander type kaart gebruiken dan<BR>een goldkaart graag reactie<P>------------------<BR>R.H Rienk
Johnnny1 Geplaatst: 18 november 2000 Geplaatst: 18 november 2000 Ligt aan de ontvanger::::<P>Als je een Orgineel seca ontvanger hebt dan kan je gerust meer providers toevoegen. dat is op zich geen probleem.<P>Als je een CI Ontvanger hebt van het merk X<BR>en een welbekende Aston CI dan kan je Maximaal 8 Providers kwijt. Als je er meer op zet zal die het zeker niet doen.<P><P>------------------<BR>Cu, John. Met Vriendelijke Groet, John
rienk Geplaatst: 19 november 2000 Auteur Geplaatst: 19 november 2000 bedankt dan ligt het dus aan mijn CI ontvanger<BR>is er nog een ander optie met een CI <BR>ontvanger of wordt dat een tweede kaart gebruiken?<P><BR>------------------<BR>Rienk<P>[This message has been edited by rienk (edited 19 November 2000).]<p>[This message has been edited by rienk (edited 19 November 2000).] Rienk
Gast Geplaatst: 20 november 2000 Geplaatst: 20 november 2000 Als je een CI versie 1.00 hebt kun je max. 10 providers kwijt , bij versie 1.03 max. 8<P>------------------<BR>edited by Tech
Aanbevolen berichten