Gast Geplaatst: 20 november 2000 Geplaatst: 20 november 2000 is het mogelijke om met een aston 1.03 en picard 1.1 de TPS kanalen ongecodeerd te ontvangen ?
Gast Geplaatst: 20 november 2000 Geplaatst: 20 november 2000 Als TPS ongecodeerd is heb je toch geen cam en kaartje nodig :-))<P>Ik snap je vraag, NEEN de Aston kan TPS niet aan op de Hotbird, ook al heb je een kaartje met de juiste key's om het zo maar te zeggen dan krijg je met de Aston nog geen beeld.<P>SatTurk.
Gast Geplaatst: 20 november 2000 Geplaatst: 20 november 2000 Maar waarom niet SatTurk<BR>Is dat een speciale kodering??<BR>Ik heb begrepen van Pipo dat het alleen kan werken met een officiele seca doos en geen hummie....<BR>Dus graag enige uitleg daarover...<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>
Johnnny1 Geplaatst: 21 november 2000 Geplaatst: 21 november 2000 Zover ik kan beoordelen komt dat omdat een orgineel seca ontvanger een Seca Mediaguard is. Een aston CI is in princiepe aleen maar een emulator van hierboven geschreven.<P>Ook kan je met een orgineel secadoos meer providers kwijt dan op een aston. Een aston kan Max 8 providers kwijt en een Secadoos geloof ik 16.<P><P>------------------<BR>Cu, John. Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 Ik heb een beetje zitten volgen maar is er geen mogelijkheid voor TPS tekijken met een aston module van versie 1.03 of is er iets dat het iets moeten aangepast worden!!!!<P>Want kunnen de mensen hier aan doen ik neem aan dat er hiervoor ook een oplossing moet zijn vinden jullie van niet dus die mensen aston module hebben meoten gewoon een Strong oftewel Philips seca ontvanger aanschaffen om te kunnen kijken !!!!<P>------------------<BR>Succes !!!!
gideon Geplaatst: 23 november 2000 Geplaatst: 23 november 2000 Ik heb hiervoor inderdaad ook een Philips<BR>mediabox naast mn Humax gezet,alleen voor deze kanalen,alleen het zure is dat ik nu<BR>nog steeds een goede file zoek voor Cinestar,<BR>welke gebruiken jullie op dit moment??<P>------------------<BR>123456789
Gast Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 Kijk eens op <A HREF="http://www.thesatpage.com" TARGET=_blank>www.thesatpage.com</A><BR>Groeten
Aanbevolen berichten