Poetsdoekje Geplaatst: 31 juli 2003 Geplaatst: 31 juli 2003 Hallo wie kan mij verder op weg helpen Mijn Ericsson A 1018s geeft de melding Pin Geblokkeerd, opheffen? Ik klik uiteraard op ja. Vervolgens: Voer PUK in Vervolgens: ik voer de PUK in Vervolgens: Voer nieuwe PIN in Ik voer nieuwe PIN in Vervolgens: Herhaal nieuwe PIN Doe ik dus ook Vervolgens: GEBLOKKEERD, raadpleeg leverancier Ra, Ra wat heb/doe ik fout (ge)daan Wie kan mij helpen? grtn. POETSIE En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Pa senior Geplaatst: 31 juli 2003 Geplaatst: 31 juli 2003 Probeer eens met een ander toestel, misschien is er iets met de toetsen.
Poetsdoekje Geplaatst: 2 augustus 2003 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2003 @pa Er is niets mis met de toetsen, en ik denk dat je mijn vraag niet goed begrepen heb poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 5 augustus 2003 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2003 @all Is er niemand die mij een oplossing kan aandragen? poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
elektrik Geplaatst: 5 augustus 2003 Geplaatst: 5 augustus 2003 bij mijn weten doe je niets verkeerd. maar ik denk dat de fout echter niet bij jou zit maar echter in het toestel heb je het al eens geprobeerd met een ander toestel? wat deet hij daar? (indieen je geen ander toestel hebt leen er dan even een of ga naar een service punt die helpen je ook wel) -hij die veel vraagt, weet veel-
Poetsdoekje Geplaatst: 6 augustus 2003 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2003 @all Bedankt, ik denk dat ik vanmiddag maar eens even naar de Pri**f**n winkel ga groet poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 6 augustus 2003 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2003 @all De vriendelijke jongens van de primafoon winkel hebben mij goed geholpen, kostte alleen 16 euro, maar het doet het weer Dus wat mij betreft kan het topic gesloten worden groet poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Duikertje Geplaatst: 17 augustus 2003 Geplaatst: 17 augustus 2003 En wat was nou het probleem en hoe is dat opgelost.
Gast Geplaatst: 27 augustus 2003 Geplaatst: 27 augustus 2003 16 Euro??? Hebben ze nog nooit van service gehoort. Bij onze locale leefoonboer helpen ze je altijd gratis zelfs als het toestel of abbo niet van hun komt. Pr*m*f**n??? Pokkefoon!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen