Gast Geplaatst: 1 augustus 2003 Geplaatst: 1 augustus 2003 Ik lees veel lof over de firmware met EMU, maar ik zou wat meer info willen lezen over de werking en/of bediening. Waar kan ik dat vinden??? groetjes Rik
Poetsdoekje Geplaatst: 1 augustus 2003 Geplaatst: 1 augustus 2003 @riknh Klik maar eens op onderstaande link http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...ll&vc=1 Of hier: http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...ll&vc=1 En of gebruik de zoekfunktie maar eens op EMU en/of ZIBI Emu emuleert groet poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 1 augustus 2003 Geplaatst: 1 augustus 2003 Ik denk dat Rik met dit antwoord niet veel opschiet..
hels Geplaatst: 1 augustus 2003 Geplaatst: 1 augustus 2003 @Cantara en met jouw antwoord wel dan ??? Hij doet in iedergeval een poging om te helpen... "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
Gast Geplaatst: 1 augustus 2003 Geplaatst: 1 augustus 2003 Ik heb geen antwoord gegeven, omdat ik dat eenvoudigweg niet geven kan. In de postings die aangehaald worden is nergens iets terug te vinden over de instellingen van de Zibi FX8. Ik neem aan dat de meeste mensen de readme file bij de software wel zullen lezen, maar dat houd niet in dat alle functies nu ineens duidelijk zijn. Overigens is Rik niet de enige met deze vraag.
Poetsdoekje Geplaatst: 1 augustus 2003 Geplaatst: 1 augustus 2003 @riknh Ik stuur hierbij een bijlage als readmefile, is ingepakt, misschien heb je hier wat aan groet poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 1 augustus 2003 Geplaatst: 1 augustus 2003 Read bestand gelezen en heeft toch hoop verduidelijkt, bedankt!!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen