Gast Geplaatst: 1 augustus 2003 Geplaatst: 1 augustus 2003 Allereerst: Ik ben nog een leek!!! Van m'n werk kreeg ik een *v*y* gold kaartje en ben een beetje aan de klooi gegaan met netstumbler. Nu zou ik graag het bereik willen vergroten. Ik heb al het een en ander gelezen over diverse antenne's maar vraag me nu af welke de mobielste is om zo het bereik van mijn kaartje te vergroten. En zijn deze antenne's ook commercieel verkrijgbaar?? Timboektoe
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 1 augustus 2003 Geplaatst: 1 augustus 2003 Het is de vraag of er op jouw kaartje een externe antenne aansluiting zit. Zo ja, kan dat zonder problemen. Zoek maar eens met Google naar Wifi shops, dan vindt je er genoeg!
Fredo Geplaatst: 4 augustus 2003 Geplaatst: 4 augustus 2003 hier in het dorp in het centrum in drie schops op voorraad in de buiten wijk ook nog bij drie dus zal bij jou in de buurd ook wel te vinden zijn Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen