Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gisteren nog eens wat zitten loggen, en met hic 1.01.06p en h1.36 krijg ik op provider 03 en 04 redelijk veel c140's te zien. Ook op Absat. Bij de Spanjaarden en bij de Nederlanders zie ik geen emm's... Ligt dit aan de Humax/Aston 1.03? (met de 1.01.04 kreeg ik nergens emm's binnen)<BR>Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat c+ nl geen emm's verstuurd...<P>Grtz,<BR>Wimpie<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

ha.zelfde hier . probeer eens de geldige key van de kaart tehalen . je zal zien je scherm gaat weer knipperen en de c1 40 komt weer voorbij :-)<P><BR>gr djazzie. <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

@djazzie:<P>Bedoel je de D-key eraf halen???<P>is toch niet echt handig om zo een update binnen te krijgen;-)))<P>Grtz,<BR>Wimpie<P>------------------<BR>

Geplaatst:

yep. toch wel even de werkende key eraf ..<BR>natuurlijk wel je mk en ppua laten staan .voor de provider die je wilt loggen .<BR>of anders even windecrypt pakken . en de gegenens van je kaartje overnemen , in de key list... is denk toch nog een humax bugje :-) (kan natuurlijk ook die aston zijn )<P>gr dj<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Ik heb dit geprobeerd, zonder resultaat;-<<P>Gisteren bijna geen c140's gezien... raar, de stand van de maan zal er misschien mee te maken hebben?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

zou je ook een beetje uitleg willen geven over het loggen hoemoet ik de progama starten en hoe moet de insellingen staan en gaat het via nulmodem kabel hoe zet je de key er in om te loggen.<BR>hij blijft bij mij op waiting voor reset staan doe ik iets verkeerd of niet.<P>BVD<P>------------------<BR>

Geplaatst:

een hele korte uitleg dan .<P>1 start windycrypt <BR>2 kies options .klik op com en kies daar de compoort zet deze op enable zet hem op seca<BR>en stel de atr rate/ data rate in 9600/9600 <BR>3 weer naar options nu naar channels<BR> kies daar seca. verwijder de niet nodige <BR> providers . totdat je er 7 of 8 overhebt<BR> klik dan op bv 00 19 en dan op edit<BR> nu zie je een shared adress . veranderdeze in een geldige ppua ( deze vind je b.v in een waferkaart ) klik op OKE als je klaar bent . klik nu weer op 00 19 en dan op key`s<BR>hier kan je dus de keys toevoegen . voeg key 01 toe en en zet de mk01 erbij ( ook b.v uit die wafer) klik oke en klaar even opnieuw opstarten<BR>4 klik nu op mode vink emulatie aan <BR>en zet je receiver met de season erin even uit /aan. hiermee geef je dus de reset .<BR>staat de werkende key van de maand er nu in zal je ook meteen beeld krijgen .. staat deze er niet in zal de bv de aston melding geven en gaan knipperen klik nu niet op oke op de A.B maar laat hem lekker gaan er zal beeld verschijen waarneer er een keyupdate voorbij is gekomen (mits de ppua en mk1 geldig zijn )<P>voor de rest klik eens op wat knoppies :-)<P>gr dj <P><BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Dus als ik het begrijp moet ik een season kaart hebben en deze in de aston dus niet serial wat wel mogelijk is met een nokia.<BR>Ik dacht even een nulmodemkabel tussen rec en com en dan kan het loggen beginnen. confused.gif<P>------------------<BR>

Geplaatst:

yep was het maar zo simpel ..<BR>nee dus echt een interface nodig<P><BR>gr dj<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

en dat binnen 10 minuten ...<BR>nee ze zenden ze echt wel :-)<P><BR>c14004814e > 55 83 09 bd d1 7d 98 aa b0 42 d5 ef c4 d9 67 a8 <BR> cd 36 a7 4d ff 47 aa fc 10 21 ea 6f 27 9e cf 49<BR> 4a a0 68 55 bc 7b dc 62 8c 03 98 d4 ee d4 6d 0b <BR> c1 30 a9 ea b7 1a d0 76 0b 90 dc a6 54 42 79 a6 <BR> 17 00 99 dc 5f 65 ab 0b d9 60 15 e8 77 42 90 00 <BR> Entitlement management<BR>Hash OK<BR>SUPERCRYPT f0 a1 cc 7d 7b fd 5d f5 14 6f 1e d7 a3 70 1d bc <BR> e7 2c f6 d7 6b 7c 33 fa ed de 59 fa 2d b0 ba fb <BR> 15 22 15 5f 21 15 9f 90 5d dc 71 4c c7 ac 4b 81 <BR> 19 90 5c 22 e3 70 84 c1 97 28 88 90 5e 0a 43 d6 <BR> c0 cd b7 1d 30 82 33 34 d9 60 15 e8 77 42 <BR>Subscription 31/12/2000 for CANAL DIGITAAL<BR>Updated primary key 0d for CANAL DIGITAAL<BR>Updated primary key 0c for CANAL DIGITAAL<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Berdank voor de uileg ga er een kopen. laugh.giflaugh.giflaugh.gif<BR>Dan kan het loggen beginnen.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Kijk dan wel uit he voor je er een koop. Er zijn op dit moment twee versies van de seasons interface op de markt. Seasons 1 is uitsluitend voor het loggen en emuleren. Er is nu ook de seasons 2 die je bijv heel handig kan gebruiken bij het programma winrobin. Deze heeft naast het oude seasons gedeelte ook een gedeelte met een een cardreader en zodoende kan je het dataverkeer tussen je kaart en de seasons makelijk loggen. <P>Maar bedenk voordat je koopt...levert een hele hoop nachten op waarin je minder zult slapen want dat loggen is een leuke maar verslavende bezigheid smile.gif<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Satwatcher bedank voor de tip.<BR>Waar kan ik dan het beste een bestellen weet je ook een adres in de buurt van E.de<P>BVD<P>------------------<BR>

Geplaatst:

lowental28@zonnet.nl<P>Woont in Doetinchem<P>------------------<BR>Greetz Tech smile

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.