Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik goed heb 'gedecrypt' zitten er in de emm-pakketjes naast de c,d en e key,nu ook een SECUNDAIRE 03-key???<BR>Zoja, hoe lang al? (wordt dit eindelijk de superencryptie?)<BR>Zoneen, sorry, dan moet ik de seca-faqs eens gaan herbestuderen;-)<P>Alvast bedankt,<BR>Wimpie<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Wimpie (edited 26 November 2000).]

Geplaatst:

superencryptie heeft volgens mij als ik het teminste goed begrijp niks met de secundaire<BR>key te maken, maar betekent zoiets dat updates van de keys 2 maal door het algo gaan.<BR>om de secundaire keys te gaan gebruiken is weer iets anders. <BR>maar dat kunnen ze ook nog gaan doen<BR>maar misschien heb ik het wel fout <BR>groeten blokker <P>------------------<BR>

Geplaatst:

De nederlandse kaarten hebben als ze nieuw zijn een 02 en een 03 key op prov.1<BR>Als de kaart is gebruikt lijkt de 02 key te verdwijnen, de 03 zou voor de aanmelding kunnen zijn. Als ze daar een secundaire voor uitzenden dan willen ze waarschijnlijk de 01-key in 16 bytes gaan updaten over de 03. Maar in een aangemelde kaart vind ik tot nu toe geen 03, ook niet primair. <BR>Dus kijk eens even met cardmasterplus in de records van jouw kaart of je er bij prov 01 records met 53 of f3 xx xx xx xx xx xx xx xx 00 81 of c1 bij ziet. <P>De update van deze secundaire key, gaat die in hetzelfde commando als de keyupdates van de C,d,e? <P>Stuur me anders die logfile even en de 01 die erbij hoort? (de 01 hoeft niet per se als je dat niet wilt). <P><BR>Onderzoek... is het begin van alle wetenschap :-) <P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

He Wimpie, ik heb een hele partij meegelogd maar geen 03 key hoor.<BR>Wat ze wel nog steeds zenden is die string om key01 "SECA"vanaf een nieuwe kaart te gooien.<P>Interessant om te loggen is Ident 0009, daar komen steeds updates over key 02 voorbij, maar helaas heb ik daar geen mgt. keys van.<BR>Ze sturen die ook op de astra kanalen, terwijl het eigenlijk een pakket van de hotbird is. <P><BR> <P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.