Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

CANAL+ FRANCE heeft bij mij geen key update gehad, ik gebruik de katama files op een dsb 2000 echostar. Ook is de datum niet veranderd. Is het zo dat de datum altijd gekoppeld is aan een keyupdate? en klopt het dat katama niet meer (volledig) werkt, CANALDIGITAAL heeft wel netjes een update gehad.<P>------------------<BR>hack the planet.........

Geplaatst:

Ik heb het antwoord al gevonden een paar topics onder mij, zijn er al werkende AU's?<P>------------------<BR>hack the planet.........

Geplaatst:

Nee , je kan de Maandkeys overal verkrijgen op Internet. deze in je katamafiles zetten. zodat je weer beeld hebt.<P>AU Files zullen in de toekomst steeds meer verdwijnen!. <P><P>------------------<BR>Cu, John.

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Ja=juist die gasten zitten nu al in de OC keys is wel erg vroeg deze keer

Geplaatst:

had je hem dit niet beter kunnen mailen nu deze ook zo weer down<BR>gaus<P>------------------<BR>

Geplaatst:

@tester, mail mij aub de werkende ppua en MK01. <BR><P>------------------<BR>hack the planet.........

Geplaatst:

en als je de keys add kan je ook gelijk de nieuwe ppua er in zetten voor channel france <BR>ident=0004<BR>ppua ******<BR>index 01 key ** ** ** ** ** ** ** **<P>greetings smile.gif)<BR>have a lucky day smile.gif)<P><BR>------------------<P>Lijkt me op dit moment niet het geschikte moment om zomaar nieuwe werkende PPUA en MK01 hier neer te zetten. Verstrekken mag je ze allemaal maar doe het dan via email maar niet via de openbare weg. Anders kunnen zo weer allerlei mensen gaan loggen voor de nieuwe want die komt er zeker als deze weer public wordt en C+ nu inziet dat je met regelmatig veranderen een grote groep mensen op zwart kan krijgen.<P>Satwatcher<p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 29 November 2000).]

Geplaatst:

Even tussen twee () maar zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om hier, of elders op dit board, alle seca-keys te posten? Ik heb op dit moment geen toegang tot Freeseka namelijk.<P>Alvast mijn dank.<P>cu. Sathunter<P>------------------<BR>

Geplaatst:

dat is nu eens een goed overzichtelijke site<BR>Perfect.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb ze inmiddels al uitgeprint. Bedankt!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Beste Johnnny1,<P>Petje af voor de voortreffelijke info op de homepage.<BR>Als iedereen eens zo duidelijk was waren er veel minder vragen.<P>Met vriendelijke Satgroeten,<BR>Jan,<BR>Best.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by mail1234 (edited 02 December 2000).]

Geplaatst:

Hallo Johnnny1 ik moet zeggen zelden zo'n goede site gezien die gewoon duidelijk is zonder poespas gewoon 100%. groeten en ga zo door Groeten en suk6 met de hobby ieder 1<P>------------------<BR>

Geplaatst:

johnnny, mooie site smile.gif<BR>duidelijk en overzichtelijk <BR>en compleet smile.gifsmile.gifsmile.gif<BR>keep the hobby alive<P>------------------<BR>blubblub

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.