Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb twee smd kaartjes geprogt een voor mij en een voor mijn vader.ik heb de zelfde autoupdate voor de twee gebruikt maar tot mijn verbazing is dat van mijn vader blijven werken op de fransen en de mijne is ook net als de rest uitgevallen.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

De MK01 en PPAU van de franse zenders is begin november verandert. Waarschijnlijk heeft je vader voor de verandering naar het Franse pakket zitten kijken en zodoende nog via de oude code's de decemberkeys binnengekregen. En jij dus niet. Een ding is zeker dat kaartje van je vader gaat volgende maand in ieder geval voor de franse zenders op zwart.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Geplaatst:

gewoon zelf de nieuwe key voor januari van het net plukken (zal er wel opstaan tegen die tijd) en met zo'n editor in je eeprom file zetten. <P>Als je AU-files gebruikt kun je het met piccard proberen: eeprom uitlezen en als dat lukt bewerken en terug proggen.<P>Over franse keywissels: ik zie steeds keyupdates van 000F over key 02 voorbij komen, zijn die soms ook al aan het veranderen? <BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

key 2 word toch gebruikt als je je kaart voor het eerst in de decoder steekt om 2 weken proef te kijken volgens mij<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.