Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,<P>Ik gebruik een NOKIA 9600 met ASTON 1.03. Heb daar sinds een week op m'n kaartje de files van SatTurk opgezet. GIng er altijd vanuit dat AutoUpgrade niet werkte, tot van de week. De eerste uren stond er bij de meeste providers een datum van 31/15/1989. Bij Canal + Ned stond er al snel 31/12/2000, bij C+ France staat er echter 31/12/2010. Dus die kan voorlopig vooruit? Maar CS ESPAGNA bleef heel lang op 31/15/1989 staan. Tot vannacht hij helemaal niets meer deed. Wel was plotseling de datum voor CS ESpagne omgesprongen naar 31/12/2000. Maar geen beeld. Dus de hele nacht op METEO laten staan. Maar vanmorgen nog geen resultaat. Vervolgens de ontvanger op EUROSPORT gezet. Daar kreeg ik dan een halve seconde beeld en vervolgens bleef het dan zo staan. Plotseling begon het beeld weer te bewegen. Ik weer kijken wat de datum was geworden bij CS Espange. Nu was dit 31/01/2001 geworden. Alle spaanse kanalen werkte nu ook weer. Nu net even over 11.00 uur stond het beeld weer stil. Ga ik weer naar de datum kijken van CS Espagna staat de datum weer op 31/12/2000. Dus dit is meer een downgrade. Nu maar hopen dathij weer terug springt naar 2001. Hebben meer personen dit zien gebeuren?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Toch heb ik net met windecrypt een update gekregen en dit maar in m'n wafer verwerkt zonder key's , en zie , na een kwartiertje ,een update..... smile.gif<P>------------------<BR>Greetz Tech smile

Geplaatst:

misschien zenden ze alleen valse keys naar de bekende ppua <BR>maar aan de andere lijkt me dat sterk dan hadden ze makkelijker de bekende ppua naar een andere groep kunnen zetten. <BR>maar de toekomst zal het uitwijzen<BR>groeten blokker<P>------------------<BR>

Geplaatst:

tja kan je maar een ding zeggen ...<BR>haal even de mk1 en de ppua uit de eprom <BR>want wat doen de heren . die zenden dus fake <BR>keys. zoals het ook gebeurde op irdeto (premiere) dus terug naar het oude handwerk <P><BR>gr dj<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.