Ga naar inhoud


vaste schotel en een moteck rotor mogelijk?


Vl29

Aanbevolen berichten

kan dit ook ,gewoon een vaste schotel uitrichten op astra 19.2 en een draaibare 2e schotel voor de overige sats door middel van een moteck rotor..

gaat dat dan via een diseqc schakelaar waar de astra op 1 en de motor op 2 zit of is de motordiseqc1.2 besturing niet via de gewone diseqc 2in1 door te geven?

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou het via een 12 volts schakelaar doen. Astra 12 volt uit andere satelieten 12 volt aan, in te stellen in het LNB menu. Zou je wel een Moteck nemen? ik zie er nogal verontrustende berichten over

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe bedoel je precies een 12v schakelaar...zitten daar lnb uitgangen op of zoiets? vindt het tamelijk lang duren als je van 30west naar 19 oost moet etc..even snel zappen is er dus niet bij zo..

wil dus zeker meer weten over die 12v mogelijkheid,en ja die moteck draait goed hier ,geen installatieproblemen mee gehad,heb alleen niet overal evenveel signaal op met name als ik meer naar het oosten draai dus vanaf 19,2 naar 23/28/42 oost zal ik de lnb iets schuiner moeten plaatsen ipv gewoon recht of heeft dat geen nut?

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies zoals ik het zeg schakelaar. Aan een kant 1 connector en aan de andere kant 2. Deze worden omschakeld door 12 volt echt heel simpel. De vaste schotel aan 1 de draaibare aan 2 en de enkele uitgang naar de ontvanger. Wat betreft het afzwakken van het signaal; misschien is de afstelling niet helemaal zuiver. Een milimeter kan veel uitmaken

 

baan.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en waar zijn die 12v switches te koop..heb al bij verschillende banners gekeken en ook bij c*nrad in de catalogus gekeken maar niets gevonden..

je mag me de url of naam vd firma wel emailen,mn adres heb je..

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze dus, gewoon intypen in google: coax relais 10 ghz. Je kunt de boel zo aansluiten. De link stuur ik wel via PM omdat het hier niet mag.

 

Diverse Satelliet Accessoires

 

1X2 LNB SCHAKELAAR (12V) LNB 1x2RCA € 13,00

Coax relais met F-aansluiting. Frequentiebereik: 10-2300MHz. Schakelt op een externe 12V spanning (draad met tulpplug). Doorgangsdemping maximaal 3dB.

 

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...