Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

<BR>Hoe zit het met die keyupdates, voor NL is ie al binnen maar voor frankrijk en spanje lijkt het alsof ze nog niet worden uitgezonden. Tot eergisteren wel. <BR>Beginnen ze zeker pas maandag mee?<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

nee alle ppua zijn verlopen en de mk01 <BR>en channel espana heeft nu ontdekt alle piraten kaarten te ff of een valse datum toe te sturen waar na de updated niet meer werkt<BR>op de canal+ seca boxen en de humax met de aston cam heeft daar nog geen probleem mee <BR>met andere tuners nog niet getest frown.gif<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

met pioneer dvb binnen 5 minuten geen beeld meer, dwz. op D+ en Teq. inderdaad op Humax geen problemen, maar ik denk eerder dat dat komt omdat de Humax niet of nauwelijks updates doorlaat.<P>Dus weer kaartje handmatig proggen, alles loopt hier alweer.<P> smile.gif<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Is inderdaad een manier om het kaartje steeds weer opnieuw te proggen. Maar de verwachting is dat men een groot offensief is begonnen tegen piratenkaartjes en dus deze fake keyupdate's die de kaart uitzetten op een zeer intensief niveau zullen worden verstuurt.<P>Een andere misschien betere oplossing is de al eerder aangehaalde manier om de AU zodanig te editten dat hij niet meer AU is. Met andere woorden de PPUA en de MK01 weghalen en alles doorgaan met de sessionkeys. Hoef je in ieder geval maar 1 keer per maand opnieuw te proggen.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dat is nou net wat ik heb gedaan Satwatcher,<P>en dat brengt mij op het volgende onderwerp, nl. met de voorziene verandering in jullie site heb ik mij vervolgens een dag lang verdiept in de materie van de file`s zelf, en zeg nou zelf een makie toch (achteraf)<P>Dus volgens mij zullen velen hobby satwatchers zich nu echt wel meer gaan verdiepen in deze materie.<P>En dat was nou toch net de bedoeling niet?<P>Ga zo door met tipjes van de sluiter op te lichten.<P>mede fun watcher Helgo<P> smile.gifsmile.gif<P>------------------<BR>

Geplaatst:

spanje is bij mij net naar januari gegaan nl was al de rest nog niet<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Heb je kans dat je later op de dag op zwart ga.....<P>Is bij iedereen zo ongeveer gebeurd en dan bij een fake c140 is het gebeurd<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.