Gast Geplaatst: 3 december 2000 Geplaatst: 3 december 2000 Hallo jongens,<P>Ik ben helemaal nieuw indeze gebeuren waar kan ik een werkende file vinden van deze maand oftwel een auto update dat het wel werkt....<BR>Ik heb van alles zitten proberen maar het werkt niet helemaal lekker bij k1 encanal bleu en bij taquilio enz...<BR>Wie hebt voor mij echt een werkende file en die naar mij wil toe mailen <P>alvast bedankt,...<P>------------------<BR>Succes !!!!
Gast Geplaatst: 3 december 2000 Geplaatst: 3 december 2000 Kick,<P>Even rond kijken op deze site en je hebt goed werkende keys gevonden.<P>Succes<P>Johan<P>------------------<BR>(-:
Gast Geplaatst: 3 december 2000 Geplaatst: 3 december 2000 Kick,<P>Ik heb je keys gestuurd<P>Johan<P>------------------<BR>(-:
Gast Geplaatst: 3 december 2000 Geplaatst: 3 december 2000 Bedankt Johan zijn deze files een auto update oftewel gewoon een december keys van deze maand !!!<P>------------------<BR>Succes !!!!
faxme Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Kick:<BR><B>Bedankt Johan zijn deze files een auto update oftewel gewoon een december keys van deze maand !!! <P>Als je geen Cam (aston) gebruikt dan mag je op deze site proberen. <P>http//users.anytimenow.com/sekafree/sekafree.htm<BR> <P><BR>anders moet je mij e-mailen. Ik heb een file geupdate met dec-jan keys<P></B></font><HR></BLOCKQUOTE><P> Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
Aanbevolen berichten