Gast Geplaatst: 5 december 2000 Geplaatst: 5 december 2000 Vandaag had ik het volgende terwijl : <P>- ontvanger 1 (strong) draait op de spaanse kanalen met autoupdate software x<BR>- ontvanger 2 (aston) draait op de franse kanalen met autoupdate software y<P>om een uur of 10 piept de aston er uit, kaart omwissellen leert dat het probleem in de kaart zit: kaart y doet het in geen ontvanger meer. de franse en spaanse zenders zijn zwart. Na het opnieuw erop zetten van de originele files werkt de kaart wel weer!<P>een uurtje later piept de strong er uit, met het andere code file, terwijl de andere set gewoon door blijft draaien! een 3e kaart met het origineel van de defecte kaart draait nog prima.<P>terwijl ik zit te tikken (11:40) gebeurt het weer! nu weer bij de eerste code-set.<P>mijn conclusie: de autoupdate krijgt valse informatie binnen! Dit lijkt me een mooi startmoment van een wilde discussie over hoe dit kan envooral: wat we er aan kunnen doen!
Gast Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 Klopt, dat zag je 1 dec al ze sturen een key die verlamend werkt. Als je de autoupdate uitschakeld blijven de files wel werken.
Gast Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 Aha, had ik nog niet gezien: kun je selectief de autoupdate uitzetten? Vooralsnog blijven alle andere kanalen uitsteekbaar werken.<P>Overigens heb ik de ontvangers vannacht aan laten staan en vanmorgen stond alles nog keurig te draaien, blijkbaar wordt e.e.a. dus alleen tijdens prime time gedaan...
Gast Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 Beste Duck,<P>De Duck werkt goed, maar het probleem is met c+ FR, alle canalen van canal Satelite FR zijn aanwezig behalve de C+, c+bleu...<BR>Is er sprake van een ander variant vna Babylon?<P>Groeten
Gast Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 beste hannibal als je no ff je email geeft kan ik wat mailen,<P> Helgo
Gast Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 Ja, Babylon je kan ze selectief uitschakelen door bij de desbetrefende provider de MK en de PPau's te wijzigen in FF en 00<P>Wat Canal+ Blue betreft dit kanaal werkt hier wel goed, volgens mij is dit een zender uit het AB-sat pakket.
Gast Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 Ze maken of en toe nu zelfs bij C+ foutjes want ik zag gisterenavond een goede AU binnenkomen via de publieke MK en PPUA tussen allerlei fakejes door....<P>Keys updated tot 31.1.2001<P>Zijn ook maar mensen daar <P>Satwatcher
Gast Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 Hoi Duck,<P>ik was er aardig achter met de maandelijkse updates maar hoe doe ik dat met auto's? Ik heb al wat andere postings nagekeken, maar misschien heb ik hem over het hoofd gezien, heb jij een korte praktische tip voor een ieder die er wat aan heeft?
gert 2000 Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 download linusbin32.zip maar eens uit de downlods.<BR>gr gert
Gast Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 Beste Helgo<BR>hier is mijn e-mail:<BR>hanibal11@yahoo.com<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 Hoewel mijn italiaans een beetje roestig is ziet dit er inderdaad heel grappig uit, dat linusbin gebeuren, eens kijken of ik er met mijn botte verstand een beetje uitkom, bedankt voor de tip!
Gast Geplaatst: 6 december 2000 Geplaatst: 6 december 2000 Hmmm.. ik heb iets gedaan, namelijk het ppua shared adres op ff gezet en de mk string op nul. de file werkt nu, maar volgens mij wordt na 12en die code niet meer uitgezonden. Heb ik het goed gedaan? suggesties?
Gast Geplaatst: 7 december 2000 Geplaatst: 7 december 2000 Ok dan! heeft de hele nacht gewerkt, terwijl het origineel eruit knalt, da's mooi. Blijkbaar heeft palco (tele+) hetzelfde probleem, dus in totaal gebruiken nu 3 providers deze methode?<P>------------------<BR>Live Long and Prosper
Gast Geplaatst: 7 december 2000 Geplaatst: 7 december 2000 Heb je de valse keyupdates al eens vergeleken? Volgens mij zijn ze ook nog eens overal hetzelfde. (b0 b0 etc..) <BR>Dat duidt op een gecoordineerde aktie.<BR>
Gast Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 Nou, ze zijn in elk geval aktiever dan Multizooi met hun Irdeto, want die zenden al 3 jaar op dezelfde keys. <BR>Jammer alleen dat er geen echt goeie soft voor de 16F84 is, komt zeker door een te kleine geheugencapaciteit? <BR>Nu de "inhoud" van een seca kaart bekend is zou je toch verwachten dat iemand een pic-kaart maakt die echt als chinese copy werkt.
Aanbevolen berichten