Gast Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 ik heb een echostar 3000ip a<BR>een ik heb een aston card <BR>een ik heb een gold card<BR>en een aparaat om de gold card te beschrijven<BR>maar nu is mijn vraag welk ik nodig heb om dus gecoderde canalallen te kijken al van als<BR>geprobbert maar het werk niet wel bij een ander maar die heeft geen losse aston card die ik dus wel nodig heb ander kan ik mijn gold card niet kwijt
Gast Geplaatst: 18 december 2000 Geplaatst: 18 december 2000 Probleem zal wel liggen in je manier van schrijven, dat kan behoorlijk lastig zijn als je geen lekkere combinatie hebt van soft- en hardware. Ik adviseer een goldprogrammer en goldprog140, dan is het enige wat je daarna nog moet onthouden (kun je met een viltstift op de rand van je monitor schrijven) dat je eerst de eeprom en dan de pic beschrijft.<P>In principe doet een file-setje het eerder op een aston module dan op een originele seca doos (of andersgezegd, op sommige seca dozen werkt een setje niet, terwijl ik nog geen werkende files ben tegengekomen die alleen op originele toverdozen werkt)<P>------------------<BR>Live Long and Prosper
Aanbevolen berichten