Gast Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 Vandaag op autoupdate ook valse keys binnen gekregen, altans pic v1.1 valt na ca. 5 min. uit.<P>Het rare echter is dat mijn Goldcard wel de goede keys liet binnen lopen + jan 2001 ????<P>Helgo<P>
Gast Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 Geloof jij dat nu echt omdat die datum op 1 Jan 2001 staat??.<BR>Wel ik moet je echt teleur stellen .<BR>Canal+ gebruikt en zend dus gewoon de keys als update naar de kaarten die wij al heel het jaar door gebruikten .<BR>En in Januari zullen we nog eens spreken <BR>Dan is het gedaan met verschilende progjes .<BR>Maar geen nood de slimerikken onderons hebben daar al wel een oplossing voor .<BR>Wat ik hier wil zeggen is gewoon dat je geen rekening moet houden met al die datums dat is dus maar een bijzaak .<BR>Groeten .<p>[This message has been edited by pipo (edited 08-12-2000).]
Gast Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 Beste pipo<P>ik heb vandaag 3 verschillende cards geprogt.\\<P># de standaard V 1.1<P># de card met 16F84 en 26lc16, vaste gesoldeerd op card<P># en een goldcard <P>met nieuwe Au file uit (tja)<P>alleen bij v 1.1.loopt alles gelijk vast in 5 min.<P>rest van cards keurig update ook op Teq. Fr. etc.<P>vraag me nu wel af of dit ook niet een iets met de v 1.1. te maken heeft?<P>Kan ook begin zijn van verdere aanvaalen op rest van cards<P>hoor wel,<P>Helgo<BR>
Gast Geplaatst: 9 december 2000 Geplaatst: 9 december 2000 ja pipo is een echte expert hij kan alleen uit een voyagerkeyfile nog geen ppua halen terwijl die er zo instaat. maar wat hij wel kan is heel knap hij heeft 1 maand voor 1 december al de keys voor januari.<BR>
Gast Geplaatst: 9 december 2000 Geplaatst: 9 december 2000 Ik zou voor de zekerheid even een ander kaartje kopen... of zou het zo zijn, dat er een slinkse <P>'if card='green' then send (fake_id + push card) else (card=niceblackandyellow); put (happy_smile+new_secret_code)'<P>instaat... Bij mijn moeder thuis is elke pic-card compatible voorzien van 24c16 en 16c84 en tenzij iemand met een lasbrander heeft zitten solderen zouden de componenten toch wel erg hetzelfde moeten reageren of ze nou in een goldcard, piccard gold of piccard clasic zitten...
Gast Geplaatst: 9 december 2000 Geplaatst: 9 december 2000 Helgo, bij mij wordt de au op C***** D******L niet uitgeschakeld. Ik gebruik de "Duckfiles" kun je mij jou file sturen waarop de au op de spaanse en franse providers werkt?
Gast Geplaatst: 10 december 2000 Geplaatst: 10 december 2000 raar ik heb nergens last van alle keys zijn geupdated en alle providers ook <BR>wat klagen jullie allemaal over een updated of datum <BR>als je geen updated hebt gekregen is er toch ook niks aan de hand op het net zijn alle keys te vinden
Gast Geplaatst: 10 december 2000 Geplaatst: 10 december 2000 welke files gebruik jij dan op dit moment voor de AU.... de public versies zijn op een maar bij de meeste meerdere providers echt allemaal op zwart door de valse keys...<P>Misschien dat je datum inderdaad overal op 31012001 staat maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat hij AU is en dat je kaart ook daadwerkelijk tot die datum wil blijven werken...<P>Is nog twee weken tot de kerst en je weet maar nooit wat C+ dit jaar in het kerstpakket voor ons heeft gestopt
Gast Geplaatst: 10 december 2000 Geplaatst: 10 december 2000 Er staan AU files op diverse spaanse sites deze controleren op fake keys.<P><A HREF="http://eureka.ya.com/aascryptos/ficherost.htm" TARGET=_blank>http://eureka.ya.com/aascryptos/ficherost.htm</A><P>bevat vrijwel alle bestanden<P><p>[This message has been edited by bcn (edited 10-12-2000).]
Gast Geplaatst: 13 december 2000 Geplaatst: 13 december 2000 Het word nu tijd voor de Funcards met de Atmel 90s8515 AVR processor, met deze kaart heb ik in het geheel geen problemen !<BR>Deze mooie kaart met leds erop zijn op een Nederlands Internet shop te verkrijgen met de Funprog paralel programmer.<BR>Gold en Piccards zijn bijna uitgerangeerd.
Gast Geplaatst: 18 december 2000 Geplaatst: 18 december 2000 Boute uitspraak, life, uitgerangeerd? Waar baseer je die wijsheid op? Maak eens wereldkundig wat jij wel en wij (ik) nog niet weten....<P>------------------<BR>Live Long and Prosper
Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 Life, kan jij me eens mailen waar je die Funcards kan krijgen in NL? Ik ben al een tijdje aan het kijken, maar ik kan ze op dit moment nergens vinden (althans, niet op voorraad - Jupiter-kaarten zijn overigens nog wel te krijgen).
Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 Ze zijn ook echt DOM he bij C+.<P>Zowel telepiu als CSD sturen EXACT dezelfde fake keys! Dus een tip voor de goldwafersoftwareprogrammeurs (leuk woord voor galgje) DEZE keys moet je NIET laten accepteren:<BR>0C: B0 B0 6B 0C 88 D8 EC BF<BR>0D: A0 25 38 B9 76 1A ED 8D<BR>0E: E8 4A B4 C9 4A C9 84 C5<P>Je kunt eventueel een ongebruikt pootje van de processor gebruiken om een ledje aan te sturen als ze zo'n key sturen, of nog beter: zo'n geluidchipje met een lachfragment erin.<P>hahahaha <krak> <BR>
Aanbevolen berichten