Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een paar dagen geleden ging bij mij bij een stel kanalen het beeld op zwart. Dus ik heb op internet eens gekeken. Nou lees ik hier een discussie over valse update signalen. Ook kan ik nergens recente files vinden.<P>Kan iemand mij in normale taal uitleggen wat er aan de hand is en welke files ik nou op m'n 2.0 kaartje kan zetten?

Geplaatst:

Even heel simpel gezegd stuurt men een nieuwe key uit, waarvan je autoupdate kaartje zegt 'hey, een nieuwe code, pik in, 'tis winter'. Originele kaartjes doen hier niets mee, omdat ze niet aangesproken worden.<P>Om het halfuur wordt er een uitschakel bevel uitgestuurd, waardoor jouw kaartje spontaan niet meer mag werken. <P>Om toch te kunnen kijken kun je 3 dingen doen:<BR>- een codesetje gebruiken waar je maandelijks de eeprom file van ververst (of zelf de codes invoert met bijv. linusbin)<BR>- een autoupdate file zo veranderen dat ie voor de spaanse zenders niet meer autoupdate (en dus op de werkende codes blijft 'hangen') en vervolgens maandelijks handmatig de codes invoeren (ook alweer bijv. met linusbin)<BR>- een autoupdate file gebruiken dat de 'attaques' overleeft (zie andere forums voor links)<BR>- naar spanje verhuizen en een abbo nemen<P>is dat begrijpelijk genoeg?<P>------------------<BR>Live Long and Prosper

Geplaatst:

Hartstikke bedankt voor de uitleg. Toch nog een vraag: welke files kan ik het beste er op zetten? En maakt het uit welke loader ik gebruik? <P>Mzzl

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.