Ga naar inhoud


welke coderingen bij 360


dreamboy

Aanbevolen berichten

Welke coderingen kan een gepatchte Xsat 360 aan? Is dit toestel aan te raden? Momenteel gebruik ik een strong 8000 met alcamm firmware maar wil graag een receiver waarmee ik een rotor kan aansturen.

VU+ Duo met 750GB Harddisk

dreambox 7250 met 320GB Harddisk

dreambox 7000s met 200GB Harddisk

2x dreambox 500s

WaveFrontier T90

 

West-Vlaanderen - Belgie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een xsat kan niet gepatcht worden. Je kan er wel een andere firmware in zetten. Origineel kan de 360 seca en viaccess aan, een allcam kan je wel vergeten op een xsat. (of toch voorlopig)

Je kan bv wel een apparte positioner gaan werken. Dus de schotel laten sturen door een positioner en zappen met de strong. Maar om zeker te zijn moet je dat eens in het strong forum gaan vragen, ik ben niet bekend met deze ontvanger qua zenderlijsten enz.

 

Greetz, Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 360 kan een disecq motor aansturen. Met een stab werkt dit zonder problemen, maar de goedkoper modellen zonder merk werken slecht over het algemeen.

De 360 staat net als de 310 zelfs toe dat je een motor en schakelaar na elkaar gebruikt.

Zo kan je een schotel gebruiken met 2 koppen voor astra en hotbird, en een tweede met motor voor de rest.

Je hebt dan alleen een vierweg switch nodig, waarvan je a gebruikt voor astra, b voor hotbird, en de c kan je laten lopen naar je motor en derde lnb. De keuze a, b, c, zijn natuurlijk vrij uit te kiezen.

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...