Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij voorzien van de laatste key van dit boeket (de werkende dus) ??<P>( Ident 0C / Key 0C )<P>Muchos Graçias ...<P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Iedereen roept op dit board altijd dat het net vol staat met keys ....<P>Bovenstaande link heb ik ook geprobeerd maar voor de zoveelste keer werd ik doorgelinked naar <A HREF="http://www.FreeSeka.net." TARGET=_blank>www.FreeSeka.net.</A><P>Op die site kun je blijkbaar alleen iets als je member bent en het lukt mij niet om dat te worden.<P>Wie kan mij helpen aan een site waar de codes verschijnen op een moment dat je ze nodig hebt.<BR><P>------------------<BR>Best regards,<BR>Henk Jansen<BR>henk.jansen@worldonline.nl<BR>Humax F1-CI<BR>Aston V1.03<BR>Piccard V1.1<BR>Seca

Geplaatst:

Bedankt voor de vele verwijzingen (via e-mail).<P>Goed dat er vriendelijke medestanders zijn.<P>Met de codes is het nog niet goed gekomen. De codes die op de diverse boards aangegeven zijn voor januari die werken niet voor de Taquilla's en de Kiosque's.<P>We zoeken verder ....<BR>HJ

Geplaatst:

Probeer deze eens .<BR>CHANNEL CANAL SATELLITE ESPANA & TAQUILA<BR>IDENT 00 0C <BR>INDEX 0C KEY AE 50 D2 BF 91 8A 4A D7 *<BR>INDEX 0D KEY 4D 18 7A 74 86 3E 1E 9F **<BR>INDEX 0E KEY 5A 1D B3 DD 48 22 12 31<P>CHANNEL CANAL SATELLITE<BR>IDENT 00 04<BR>INDEX 0C KEY A7 5B 50 01 DE 72 37 8A *<BR>INDEX 0D KEY B3 09 8D 4E C1 E6 44 9C **<BR>INDEX 0E KEY 82 CE 00 16 07 5D 62 42<P><BR>Veel su6s

Geplaatst:

De key's zijn volgens mij hetzelfde gebleven, dus voor iedereen die mij nog van plan is met emailtjes te bestoken dat ik feak-keys verspreid dat is het dus niet.<P>Zoek het dit keer zelf maar eens uit, hier loopt alles trouwens netjes door.<P>Duck

Geplaatst:

De keys zijn inderdaad hetzelfde als wat er bij mij in zit.<P>Eneeuuuuhhhh Duck, ik zou je niet durven mailen maar een hint is toch niet teveel gevraagd .....?<P>Kom, laat je kerstgevoel ertoe leiden dat je een hint geeft ....:-)<P><P>------------------<BR>Best regards,<BR>Henk Jansen<BR>henk.jansen@worldonline.nl<BR>Humax F1-CI<BR>Aston V1.03<BR>Piccard V1.1<BR>Seca

Geplaatst:

De keys zijn inderdaad hetzelfde als wat er bij mij in zit.<P>Eneeuuuuhhhh Duck, ik zou je niet durven mailen maar een hint is toch niet teveel gevraagd .....?<P>Kom, laat je kerstgevoel ertoe leiden dat je een hint geeft ....:-)<P><P>------------------<BR>Best regards,<BR>Henk Jansen<BR>henk.jansen@worldonline.nl<BR>Humax F1-CI<BR>Aston V1.03<BR>Piccard V1.1<BR>Seca

Geplaatst:

Héél raar!<BR>Alle Taquilla's & Canal+rojo & Canal+azul zijn op zwart MAAR de gewone Canal+ blijft doorgaan. (is gescrambled maar wordt nog steeds netjes door de aston ontgrendeld)<P>Ik heb enkele dagen geleden de laatste versie van de officiële Humax soft (Loader H2.07 + S/W HCI1.00.05) in mijn CI-5100 geladen. Zou dit er iets mee kunnen te maken hebben?<BR>

Geplaatst:

Hmmmm....<P>Ik denk niet dat iedereen zo'n org kaartje heeft liggen .... ik in ider geval niet.<BR>Hoe kom ik daaraan ...?<P>------------------<BR>Best regards,<BR>Henk Jansen<BR>henk.jansen@worldonline.nl<BR>Humax F1-CI<BR>Aston V1.03<BR>Piccard V1.1<BR>Seca

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.