gert 2000 Geplaatst: 28 december 2000 Geplaatst: 28 december 2000 gewoon aan vragen bij canal+<BR>gr gert
Gast Geplaatst: 28 december 2000 Geplaatst: 28 december 2000 hi,<BR>canal satelitte espane heeft wel iets uitgevoerd waardoor bepaalde seca software voor de goudkaartjes buiten dienst is gegaan.<BR>gebruik secanix van mijn site of als je een atmel kaartje hebt de software van satturk en vul de recente keys van eerder besproken site in.dan heb je beeld.heb het getest.<BR>veel kijkplezier in 2001.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>opgelet! NIEUW e-mail adres
Gast Geplaatst: 28 december 2000 Geplaatst: 28 december 2000 DE FILES VAN SATTURK WERKEN NOG STEEDS.<BR>JE KUNT HEM DOWNLOADEN ONDER DOWNLOADS
Gast Geplaatst: 28 december 2000 Geplaatst: 28 december 2000 volgens mij werken ze niet op een nederlandse box dan gaan ze op zwart met een GW of PICCARD of heb ik het verkeerd.<BR>Wie wil mij dan een werkende file mailen voor Taquila ,ik kan geen werkelijk verschil vinden waar zit dan de kneep ????<BR>Nowtv<P>********************************************<BR>En pipo laat ons nou ook eens lachen !!!!<p>[This message has been edited by nowtv (edited 28-12-2000).]
Gast Geplaatst: 28 december 2000 Geplaatst: 28 december 2000 <P>Ik denk niet dat PIPO dat zelf gedaan heeft,<BR>de orginele kaart proggen.<BR>Maar dit heeft laten doen.
Gast Geplaatst: 28 december 2000 Geplaatst: 28 december 2000 Ik heb weer beeld (op Taq) op m'n strong 8000 met de Devoy-files (ergens vooraan op het board genoemd), en met de door digitalsat aangepaste secanix.<BR>Groetn Swieberd.
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 vroeger zou ik zelf geen org kaart open gekregen hebben <BR>maar dat is nu zo klaar in maar 5 minuten echt waar .hehehehe.
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 ik geen orginele kaart open krijgen hahahaha.<BR>Dat is een goeie enkele maanden geleden niet maar nu doe ik hem even open in maar slechts 5 minuten leuk toch ?..
Bart Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Marky:<BR><B>Ik heb enkele dagen geleden de laatste versie van de officiële Humax soft (Loader H2.07 + S/W HCI1.00.05) in mijn CI-5100 geladen. Zou dit er iets mee kunnen te maken hebben?</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>nee heb hier zelfde Humax en zelfde soft en draait gewoon. Neem als uitgangspunt de Satturk eeprom uit het starterspakket en pas daarin de keys aan.<BR> <BR> Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 De devoy valt hier ook uit, wat mij opviel aan de uitgevallen epromfile is dat ident 00 00 die normaal geen keys bevat nu opeens alle keys van Taquilla heeft!!!!!<P>Dit kan wel eens de reden zijn waarom Taquilla uitvalt, ga zoeken wat hier aan te doen is<BR>Duck
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 Wat ik vreemd vind is dat als ik de geldigheidsdatum uilees op de bovenste regel aangeeft (TELE+/Devoy 31 okt 0)<BR>Deze kaart werkt perfect ook de taquilla,a <BR>geen problemen .<BR>Maar als ik een kaart prog met de Devoy hex dan werkt het niet en lees ik uit dat het een freeseca file is.<BR>Ik sta voor een raadsel de laartste kaart valt telekens nog uit.<BR>Wie weet de oplossing en wil mij een goed stel files mailen om dit eens te testen<BR>Wat ik ook graag zou weten wie heeft ook deze fiels waarin hij aangeeft dat het dus een Devoy file is.<BR>Zou men deze naar mij willen mailen.<BR>Thanks <BR>Nowtv
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 Ja Now-tv je hebt gelijk de combinatie die jij aangeeft blijft werken. Ik had net een knal! de TV ging spontaan uit en de strong (via audioset) sprong van schrik inplaats van de Engelse op de Spaanse taal.
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 Nou dan heb je toch wat bijzonders een telepatische file in je ontvanger.<BR>Wees hier zuinig op ook deze worden veel geld waard.<BR>De laatste files werken perfect en blijven werken ook op de K kanalen en taquilla<BR>geen uitval en zwart beeld.<BR>En met de goede datum en namen erin.<P>Nowtv
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 Oeps, te vroeg gejuigd!<BR>Solly Digitalsat, de Taq's van je secanix-files zijn toch weer vertrokken!<BR>Devoy werkt nog steeds, valt soms even weg maar komt tot nog toe steeds weer terug.<BR>Er zijn zelfs een aantal datums op 31 jan gesprongen, alleen taq niet.<BR>We wachten af.<P>Groetn Swieberd.
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 Canalnl werkte nog, Kiosk en Taquilla niet meer, op mijn Humax 5400 met Aston Cam<BR>Nieuwe keys genomen van sekafree.<BR>Samenstellen en uploaden van nieuwe files met behulp van vroeger gebruikte picfile en aangepaste eepromfile met correcte januari keys werkte niet. Ik maakte mijn files met het programma ichbin. Ik gebruikte een non autoupdatefile van augustus met de nieuwste keys omdat deze met de keys van december perfect werkte tot voor enkele dagen.<BR>Ik heb geen verklaring voor het niet werken van deze eepromfile met nochtans correcte keys. Mogelijk dan toch een andere picfile nodig?<BR>Op suggestie van anderen op Sat4all deed ik het volgende:<BR>Nieuw editeerprogramma gebruikt en de originele files van secanix40au.zip. Met dank hiervoor. Daarvan gebruikte ik de Seecee_40 file omdat deze slechts 9 providers toelaat (ik werk met aston 1.03). Deze file bewerkte ik met de nieuwe keys. Als loader gebruikte ik de Pic_40.hex file. Downloaden op piccard met goldprogrammer. Klaar was kees, hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie, en een prettige jaarwisseling gewenst.<P>Docydoc
Aanbevolen berichten