Gast Geplaatst: 4 augustus 2003 Geplaatst: 4 augustus 2003 Heb mijn PC gedeeld in 2 partities, op C staat Windows 98 SE, en op D staat Windows XP pro,alles gaat prima behalve dat er bij XP de brander en de DVD niet gezien worden, wie weet hoe dit kan ? Grzz hbsat
Fredo Geplaatst: 4 augustus 2003 Geplaatst: 4 augustus 2003 kijk bij eigenschappen van dezecomputer dan apparatenbeheer of er dingen zijn die nog niet werken of geinstalleerd zijn Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 4 augustus 2003 Geplaatst: 4 augustus 2003 @Fredo, heb ik al gedaan, en in het apparaatbeheer van XP geeft hij 2 conflicten aan met de brander en DVD, in W98 niet. Grtzzz hbsat
Fredo Geplaatst: 4 augustus 2003 Geplaatst: 4 augustus 2003 kijk ff of ze op het zelfde adres staan als dat zo is is dat het probleem de irq ff veranderen en het moet weer werken Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 4 augustus 2003 Geplaatst: 4 augustus 2003 @ Fredo dit staat erbij "Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)" Grtzzz hbsat
Fredo Geplaatst: 4 augustus 2003 Geplaatst: 4 augustus 2003 ff er een los maken van de voeding en dan kijken Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 4 augustus 2003 Geplaatst: 4 augustus 2003 @Fredo, heb ik gedaan, nu komt hij niet meer in het lijstje van apparaatbeheer voor. En waar kan ik de IRQ,a bekijken? Grzz hbsat
Fredo Geplaatst: 4 augustus 2003 Geplaatst: 4 augustus 2003 ook bij apparatenbeheer maar als je er een los heb zie je dan alles wat er aangesloten is wel dus als je de brander er af hebt doet de dvd het dan het kan ook nog zijn dat je de jumpermoet veranderen of de opstelling er is een verpligte volgorde of je moet alles op cable select hebben staan Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 4 augustus 2003 Geplaatst: 4 augustus 2003 @ Fredo, nee als er 1 los is blijft het conflict met de andere, in het begin dat ik XP op de 2e partitie installeerde deed alles het ook normaal, ik weet het niet meer precies, maar ik dacht toen ik Nero instaleerde, dat het daarna mis ging, heb inmiddels Nero verwijderd maar het probleem blijft, en op de C partitie werkt alles immers normaal. Grtzzz hbsat
Fredo Geplaatst: 4 augustus 2003 Geplaatst: 4 augustus 2003 dan raad ik je toch format d: aan wand anders blijf je bezig mits je niet te veel aparte software het opgeslagen en dan ff opnieuw installeren nero heeft die image magine dat zal het probleem wel zijn geweest Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 4 augustus 2003 Geplaatst: 4 augustus 2003 @Fredo, wat betekend "image magine "en welke gevolgen heeft dat? Ik ga de D formateren zoals je aanrade, maar dan kan ik er de volgende keer beter geen Nero meer opzetten ? Grtzz hbsat
Fredo Geplaatst: 4 augustus 2003 Geplaatst: 4 augustus 2003 je kunt van een cd een image maken dat doet nero met zijn machine en die heeft bij mij ook een keer geconflikteerd alles opnieuw geinstalleerd en het werkt nu nog dat was twee jaar terug maar ik heb meer dan een pc hoor dus kom ook wel een wat tegen wat niet goed gaat ps toen hete dat geen xp maar wistler of zoiets net zoals je nu longhoorn kunt gebruiken Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Ome Merde Geplaatst: 5 augustus 2003 Geplaatst: 5 augustus 2003 volgens mij is er een master-slave conflict aan de hand. heb je een dvd-brander en een cd-rom station (of dvd-station) en zoja, werken deze allebei in Windows'98 ? sluit anders de zooi effe anders aan : IDE0 master : Harddisk IDE0 slave : cd-rom/dvd-rom IDE1 master : DVD-brander voila, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen