Gast Geplaatst: 5 augustus 2003 Geplaatst: 5 augustus 2003 Kan er al iemand met de philips dsx 6073 de bbc kanalen ontvangen als je je schotel op 28 oost hebt gericht?
TheDoctor Geplaatst: 5 augustus 2003 Geplaatst: 5 augustus 2003 Hoi Sander, ik heb zelf een oude amstrad schotel van 60 cm van zolder geplukt, een universele lnb en disecq erbij gekocht en klaar is klara. De ontvangst is super 85% signaal.
Gast Geplaatst: 5 augustus 2003 Geplaatst: 5 augustus 2003 bedankt ik denk dat ik ook maar een schotel er bij zet
TheMystery Geplaatst: 5 augustus 2003 Geplaatst: 5 augustus 2003 wat moet je eigenlijk voor de philips erbij kopen om twee schotels op 1 ontvanger aan te sluiten??? en wat kost dit ongeveer? TheMystery VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Gast Geplaatst: 6 augustus 2003 Geplaatst: 6 augustus 2003 Als het goed is zitten er twee schotelaansluitingen op je decoder. Ze zitten onder elkaar.
Gast Geplaatst: 6 augustus 2003 Geplaatst: 6 augustus 2003 Citaat: Als het goed is zitten er twee schotelaansluitingen op je decoder. Ze zitten onder elkaar. Waarvan 1 de input is en de andere dat is de output. (Doorlussen)
TheMystery Geplaatst: 6 augustus 2003 Geplaatst: 6 augustus 2003 maar hoe moet je dat dan doen ze moeten toch allebij op de input neem ik aan dus ik snap het nie echt hoe je twee sattalieten op 1 ontvanger aansluit zou iemand dit kunnen uitleggen bedankt TheMystery VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
el canario Geplaatst: 7 augustus 2003 Geplaatst: 7 augustus 2003 Een simpele manier is de volgende: 1 Installeer een tweede schotel gericht op 28E 2 Verbind zowel de bestaande LNB als de nieuwe LNB via een simpele Disecq switch (Disecq 1.0, minder dan 25€ denk ik) op de bestaande kabel naar de ontvanger (de switch -mits waterdicht- kan bijvoorbeeld vlakbij de schotels worden geinstalleerd zodat je geen nieuwe kabel hoeft te trekken) 3 Installeer nu de nieuwe kanalen - hoe? - afhankelijk van de software die je gebruikt VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo
TheMystery Geplaatst: 7 augustus 2003 Geplaatst: 7 augustus 2003 Oke badankt VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen