Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na Taquilla gisteren, is vandaag C+ France eveneens op zwart gegaan.<BR>Noch voor Taquilla noch voor C+FR heb ik een werkend alternatief gevonden tot hiertoe. De "aangeprezen" DEVOY files krijg ik niet eens in de PIC geprogd !! (Verify error 000h)<P>We hebben nog efkens ons amusement denk ik. Iedereen heeft geen wonderkaarten zoals P**O.<P>Groeten<P>IQ

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by IQ:<BR><B>Na Taquilla gisteren, is vandaag C+ France eveneens op zwart gegaan.<BR>Noch voor Taquilla noch voor C+FR heb ik een werkend alternatief gevonden tot hiertoe. De "aangeprezen" DEVOY files krijg ik niet eens in de PIC geprogd !! (Verify error 000h)<P>We hebben nog efkens ons amusement denk ik. Iedereen heeft geen wonderkaarten zoals P**O.<P>Groeten<P>IQ</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Loos alarm. Ervan uitgaande dat je doelt op het pakket Kiosken en zo nog wat: op dit moment nog steeds gezond en wel. Vraag me niet hoelang.... (De server hier heeft het wel verdomd moeilijk trouwens).<P>

Geplaatst:

Toch niet, LA CHAINE METEO, FOX KIDS, CARTOON, m.a.w. alle zenders uit het id 0003 & 0004 pakket staan bij mij op zwart !!

Geplaatst:

Jongens, de file's seca bin of auto seca 29/12/00 op deze site <A HREF="http://devoy.da.ru/" TARGET=_blank>http://devoy.da.ru/</A> werken perfect. Gewoon effe met het programma bin2hex (hier op deze site te downloaden) de bin file converteren naar hex file en met secanix naar de eeprom schrijven. Zorg wel dat je de juiste hexfile in de pic hebt zitten. Ik gebruik die van saturk uit het starterspakket.<P>Succes,<BR>exDumber<P>

Geplaatst:

Probeer deze dan maar eens :-))<P>CHANNEL CANAL+ FRANCE<BR>IDENT 00 03<BR>INDEX 0C KEY 92 4C 94 01 C3 D3 12 81 *<BR>INDEX 0D KEY 90 85 D1 1B E8 8C 25 FC **<BR>INDEX 0E KEY 42 64 5B 70 0D CD 69 89<P>CHANNEL CANAL SATELLITE<BR>IDENT 00 04<BR>INDEX 0C KEY A7 5B 50 01 DE 72 37 8A *<BR>INDEX 0D KEY B3 09 8D 4E C1 E6 44 9C **<BR>INDEX 0E KEY 82 CE 00 16 07 5D 62 42<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by zoefie:<BR><B>Probeer deze dan maar eens :-))<P>CHANNEL CANAL+ FRANCE<BR>IDENT 00 03<BR>INDEX 0C KEY 92 4C 94 01 C3 D3 12 81 *<BR>INDEX 0D KEY 90 85 D1 1B E8 8C 25 FC **<BR>INDEX 0E KEY 42 64 5B 70 0D CD 69 89<P>CHANNEL CANAL SATELLITE<BR>IDENT 00 04<BR>INDEX 0C KEY A7 5B 50 01 DE 72 37 8A *<BR>INDEX 0D KEY B3 09 8D 4E C1 E6 44 9C **<BR>INDEX 0E KEY 82 CE 00 16 07 5D 62 42</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>werken prima zoefie

Geplaatst:

Even AUdevoy.zip ophalen bij <A HREF="http://www.devoy.da.ru/" TARGET=_blank>www.devoy.da.ru/</A><BR>loader.hex met ICPROG erin<BR>2416.bin met WINPHOENIX erin<BR>1684.hex met ICPROG erin <P>En je kan verder gaan met oliebollen bakken.<P>Iedereen behalve de providers natuurlijk veel zapplezier.<P>Met vriendelijke Satgroet,<BR>Jan,<BR>

Geplaatst:

Klopt Jan,<BR>alleen moet bij prov. 003 C*fr nog even de januarie keys worden ingevuld.

Geplaatst:

Ja op de originale mosc, werken de jan key`s niet.<P>Denk nu dat pbm niet meer FE FF FF ........kan zijn.<P><BR>16 Bit key`s mischien ?<P>Let wel , praten over Mosc !<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Beste Swieberd,<P>Ik dacht dat het invoeren van nieuwe keys<BR>inmiddels wel bekend was.<BR>Ik had het tot voor kort ook nog nooit gedaan<BR>maar met de veranderingen op dit board er toe<BR>eerder toe gekomen, het is even zoeken maar<BR>als je het eenmaal doorhebt valt het wel mee.<P>Hier zijn in ieder geval de oliebollen klaar!<P>Beste DTV,<BR>Over MOSC weet ik nog helemaal niets, mogelijk ga ik hier de komende tijd eens aandacht aan besteden, als de providers ons<BR>tenminste de tijd hier voor geven!!!<BR> <BR>Met vriendelijke Satgroet,<BR>Jan.<BR><p>[This message has been edited by mail1234 (edited 31-12-2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.