Ga naar inhoud


probleem programeermodules ci5100c


Gast

Aanbevolen berichten

hi,

ik heb een officieel abonnement op canal+ vl met daarbij horende een mg ontvanger.om niet telkens die ontvanger te moeten verhuizen,gebruik ik op een andere plaats de vroeger gebruikte kabelontvanger de humax ci5100C.als ik daar een aston 1.05 module aanbreng,geeft dit geen enkel probleem,ik heb continu beeld.gebruik ik een magic module penta 1.09 of een jokercam V 0.77 dan loopt die vast na +/- 20 à 30 minuten.uit en aanzetten is de enige remedie.ik kan wel kijken met mijn aston,maar zou graag weten waarom een joker of een m module er niet op werkt.de mdoules werken wel perfect in andere ontvangers en zelfs op ontvanger met een franse seca 2 kaart.moet de humax worden voorzien van nieuwe software?of is er hobbyisten software die dit probleem oplost?wie heeft nog dit probleem,en wie heeft het kunnen oplossen?

alvast bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites


helaas niet,ik heb zelfs een login en paswoord waardoor ik andere delen van de site kan zien die niet zichtbaar zijn voor mensen zonder login en paswoord,maar ik draai de recentste versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...