Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 Heb een vraag over het zelf programeren van de keys .<BR>waar doe ik dat is dat in de loader file of de pic file?<BR>en kan dat in secanixeditor ?<BR>en als ik de keys geprogrammeerd heb heb ik dan een nieuw loader file?<BR>Dus met andere woorden kan ik dus zelf een loader.hex file maken.<P>graag wat reactie`s naar een beginner op sat gebied.<P>groetjes buddy
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 Het wil wel eens helpen om een beetje verder te lezen dan je ..... enz. enz.<P>er is op dit board enorm veel te leren, mits je enorm veel leest.<P>kleine tip de Eeprom.bin bewerken met b.v. secaedit, <P>daarna de bin omzetten in hex<BR>hex proggen in je eeprom, hex voor je pic proggen in de je raad het wel en klaar is #####<P>suc6.
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by zoefie:<BR><B>Het wil wel eens helpen om een beetje verder te lezen dan je ..... enz. enz.<P>er is op dit board enorm veel te leren, mits je enorm veel leest.<P>kleine tip de Eeprom.bin bewerken met b.v. secaedit, <P>daarna de bin omzetten in hex<BR>hex proggen in je eeprom, hex voor je pic proggen in de je raad het wel en klaar is #####<P>suc6.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>dank je wel zoefie maarheb het met secanixedit gedaan en mijn loader.hex aangepast met de keys van jou en werken .<P>leuk is dat groetjes buddy
Aanbevolen berichten