Gast Geplaatst: 30 december 2000 Geplaatst: 30 december 2000 ik heb de devoy bin en hex geprogd en dat werkt aardig alleen ident 0010 en 11 laten het afweten de nokia 9302 wil nog wel kleur geven met de keys van vorige maand ik kan de keys in de bin versleutelen wat ik wil het wil maar niet lukken na al 1 slapenloze nacht hoop ik op een redder in nood ik gebruik de bined en las al wat over bin naar hex nou schiet mij maar in de kerstboom(kan nu nog) ik snap het niet meer
Gast Geplaatst: 30 december 2000 Geplaatst: 30 december 2000 Kijk op Seka keys topic Yep,het is zover..<BR>Bij mij werkt het wel.<P>Met vriendelijke Satgroeten,<BR>Jan.
Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 ja erug duidelijk,daar had ik ook al gekeken ik vind het allemaal vaag van een bin maak je weer een hex en hup het werkt weer.verklaar maar eens waarom ident 0010en 11 het af en toe wel doen en daarna weer uitvallen en de rest werkt perfect werkt en blijft werken. ik ben op de goede weg,heb alleen een afslag gemist denk ik
Aanbevolen berichten