Gast Geplaatst: 6 augustus 2003 Geplaatst: 6 augustus 2003 Ik ben al een hele tijd aan het experimenteren met verschillende WiFi-netwerken naar tevredenheid. Echter als ik wil koppelen om met clients van het ene netwerk in/op het andere netwerk te "kijken" krijg ik dit niet voor elkaar. (wel natuurlijk als ik de wireless anders configureer). Iedereen roept dan netwerkbrug, maar zelf kom ik geen steek verder. Mijn vraag is nu waar ik documentatie en/of instructies kan vinden hierover. Ik kom veel tegen over Wifi antenne's, zelfbouw, etc maar kan nergens info vinden over W-lan's met of zonder ingebouwde routers, W-routers etc, ik bedoel dus niet de technische specs maar meer principe en werking. M.a.w. ik ben te veel bezig met kunstjes. Wie helpt me verder op weg ?
druup Geplaatst: 6 augustus 2003 Geplaatst: 6 augustus 2003 Zoals je het zegt klopt het natuurlijk dat het niet werkt. De clients staan voor hun eigen netwerk ingesteld en het zou niet best zijn als daar een willekeurige client zonder de specifieke instelling van het netwerk over te nemen in kan loggen. Wat je misschien kan doen is om de twee netwerken via een wireless bridge te koppelen. Ik heb zelf met E Tech wireles AP's te experimenteert en daar werkte het perfect bij... wordt ook omschreven in de documentatie hoe je dat kan doen! Succes VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen