Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de nieuwe codes in mijn piccard geladen alles doet het maar af en toe valt het beeld even weg voor ongeveer 10 seconden. het ligt niet aan de schotel want vorige maand deed alles het prima en de free-to-air zenders doen het ook prima wat kan hier aan de hand zijn en weet iemand evt een oplossing?

Geplaatst:

Hallo, als je de moeite had genomen ook de andere berichten even na te lezen had je gezien dat hier nog meer mensen last van hebben.<BR>Hier dus hetzelfde probleem ook sinds vandaag dus op canal digitaal.<BR>Ik ben eens benieuwd eigenlijk of er ook mensen zijn met andere ontvangers als de strong srt8000 last van hebben.<P>Groeten, Bart

Geplaatst:

nou met mijn orginele nokiaseca ook dit probleem wachten en rommelen tot dit ook wordt opgelost<BR>neem aan dat er meer zijn die der last van hebben

Geplaatst:

ja gauser wat jij zegt klopt ook wel<P>de nokia 9302 en de strong 8000 zijn exact dezelfde apparaten,komen uit de zelfde fabriek.alleen de naamplaatjes zijn anders.probeer het eens met een ander hex.file voor de pic 16f84.<BR>bij mij op een philips dst 5816 geen enkel probleem met geen enkele zender.<p>[This message has been edited by brandpunt (edited 01-01-2001).]

Geplaatst:

Bij mij werkt een orgineele Pioneer (seca) zonder problemen. <P>Henri.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hoi,<P>bij mij hetzelfde probleem.<BR>ben ook benieuwd of er meer mensen zijn die hier last van hebben maar dan een ander merk als een strong.<BR>ik heb inmiddels vele files gebruikt en bewerkt,maar niets werkt 100%.<BR>zijn er mensen die hier last van hebben op de orginele kaart.<BR>laat het weten!!!!!!!!<P>de groeten

Geplaatst:

Tis jammer joh...... ook met een philips decoder geen beeld meer<BR>Zit hier met een seasons interface en voyager 1.86 Helaas alleen free to air kijken

Geplaatst:

Ik kijk met een echostar d2510ip met season1 en decrypt 2.45 met een omgeprogde cryptoworks ci zonder problemen. Het schijnt dat voyager het laat afweten.<P>Groeten BULLET!

Geplaatst:

Ik heb een Strong 8000 doos, maar bij mij valt het beeld ook telkens 10 sec weg met de orginele kaart nadat hier de key update voor 28 feb door C+ is gezet. slordig van C+, hebben meer mensen dezelfde ervaring??

Geplaatst:

Hier ook de zelfde problemen, steeds 10 sec beeld weg, met diverse kaarten inclusief de originele kaart!!. Dus: @CanaalDigitaal eerst dit oplossen, dan het hacken tegengaan!<P>"medio december komt er een technische aanpassing waardoor alle illegale kaarten uitvallen" <BR>Zorgt deze technische aanpassing mischien voor de problemen?..........<P><P>------------------<BR>hack the planet.........

Geplaatst:

Hier ook de zelfde problemen, steeds 10 sec beeld weg, met diverse kaarten inclusief de originele kaart!!. Dus: @CanaalDigitaal eerst dit oplossen, dan het hacken tegengaan!<P>"medio december komt er een technische aanpassing waardoor alle illegale kaarten uitvallen" <BR>Zorgt deze technische aanpassing mischien voor de problemen?..........<P><P>------------------<BR>hack the planet.........

Geplaatst:

medio december komt er een technische aanpassing waardoor alle illegale kaarten uitvallen" <BR>Zorgt deze technische aanpassing mischien voor de problemen?..........<P>Volgens mij hebben ze wel de public 01 key uitgeschakeld want ik krijg geen updates meer binnen.

Geplaatst:

met mijn orgineele kaart op mijn strong 8000 heb ik hetzelfde probleem.<BR>heb deze kaart (orig en pic card) op philips mediabox getest en zonder problemen tot nog toe op deze box blijft de kaart gewoon werken zoder onderbrekingen.<P>------------------<BR>Groeten cyberbob.<p>[This message has been edited by cyberbob (edited 02-01-2001).]

Geplaatst:

het schijnt dat de file van devoy deze problemen niet heeft heb het zelf niet getest maar misschien het testen waard.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.