Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 ik heb net de devoy hex erop gefikt maar dit ook geen oplossing!!!! de devoy bin blijft bij mij in winphoenix zo wel hex als bin niet goed moet het met de devoy bin wel werken??<BR>hou mij aanbevolen voor oplossing<BR>gr gaus
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 ik heb net de devoy hex erop gefikt maar dit ook geen oplossing!!!! de devoy bin blijft bij mij in winphoenix zo wel hex als bin niet goed moet het met de devoy bin wel werken??<BR>hou mij aanbevolen voor oplossing<BR>gr gaus
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 niet dat het geen oplossing is voor het sec op zwart gaan na 2 schakelingen met devoy ging spanje van jan naar dec en weg beeld op zoek naar volgende hex<BR>gr gaus
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Heb ook de codes can geocities geprobeert maar beeld valt nog steeds 10 sec weg.<BR>Ik heb een Nokia 9302S.<P>Nog iemand suggesties ?
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Tip voor degene die een Strong 8000 hebben. Juist voor het nieuwjaar had ik geen beeld meer. <BR>Nu gaat alles terug prima met de Seca files die ik gevonden heb op <A HREF="http://www.geocities.com/codecopyuk/" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/codecopyuk/</A><P>Ik heb de files met de Gold140 geprogrammeerd.
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 echostr dsb2k met gw en devoy files is prima geupdate.. maar tot nu toe 2 keer korte uitval van het beeld gehad.. seconde of 3 denk ik..<P>zouden ze de technische tegenmaatregel aan het testen zijn ?
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Misschien kijkt C+ wel op dit board wie er last van heeft en wie niet? Zo kunnen ze mooi testen!
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Die lui zijn niks aan het testen, want de ORIGINELE kaart werk ook niet meer fatsoenlijk in de srt8000!!!!!.<BR>Dit is natuurlijk mooi bagger. Er moet gewoon iemand naar C+ bellen, maar ja, ik heb geen zin om Fl 1.50 per minuut te betalen.<BR>C+ FUCK YOU....................<BR>alweer een boze klant.
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 Laat ik het nou een beetje zat zijn en heb dus C+ gebeld.<P>Bij hun is het probleem bekent en zij zeggen dat het heeft te maken met een storing.<BR>Dus mensen zoek niet verder het is door ons niet op te lossen !!! Dit moet vanzelf weer goed komen.<BR>
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 ook ik gebeld betaal niet voor nix voor top pakket ook ik kreeg en nog van anderen gehoort dat ze storing hebben moet signaal zijn wat ook naar televisie word gestuurd want als mijn nokia 9300 s aanstaat en ik via kabel kijk gebeurt af e toe het zelfde<BR>breedbeeld philips vroeg mij af zijn der meer die daar last van hebben?<BR>gr gaus
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 hallo ik ben een beginner.<BR>Maar wat ik gedaan heb is het volgende en dat is voor de eerste keer dat ik een goldkaart zelf met gold140<BR>heb beschreven.<BR>ik ging naar sat4all en daar is gesnuffeld.<BR>naar alle topics doorlopen te hebben vond ik een link naar dev*** daar een seca setje gedownload en met gold140 beschreven werkte in eerste instantie niet ,<BR>by the way ik heb een pioneer dbs200nl.<BR>wat heb ik gedaan de loader.hex bekeken met secaniced<BR>en zag allerlij rare tkst.<BR>ik zag ook een 2416.bin file ik denk, met bin/hex omtezetten naar *****.hex voormij buddy.hex.<BR>Bewerkt met secanixed dus, de keys van bockywocky erin .<BR>Toen eerst ******.hex dus de eprom file op mijn kaart gezet en daarna de dev****.hex erop gezet in de pioneer en zie daar beeld alle zenders werken ook op de strong8000 van de buurman en de pioneer dbs100nl van de volgende buurman ha ha ha en dat voor de eerste keer.<BR>ik hoop dat jullie hier iets aan hebben . <BR>beste wensen voor 2001 <BR>en als het werkt gaarne een berichtje <P>buddy een beginnende sat kijker. <P> <P>ps ik heb dit verhaal ook op sat4all gezet bij seca keys topic<P>renee<BR>
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 Wou even terugkomen op mijn vorig bericht<BR>mijn wafercard geeft (als het daar aanligt??) ook uitval van ong 10 sec.<BR>Mijn strong8000 is fonkelnieuw met software versie 20.. dus .....ook troubles..
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 Orgineel of Wafercard, het maakt allemaal niet uit bij mijn STRONG8000.TAQ en alle ANAL DIG. om het +/- kwartier 5/10 sec. even op zwart.Ik begrijp niet dat de philips er geen last van heeft. Daar zit toch dezelfde software in?
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 't Wordt stillekensaan tijd dat ze iets aan ons probleem verhelpen !!! 't Begint serieus ambetant te worden zulle !!<P>De software op de digidozen (Mediahighway) is afkomstig van C+, zowel voor de Strong, Nokia & andere aanverwanten en is opeens niet meer compatibel met de keyupdates uitgezonden door C+. Begrijpen wie begrijpen kan.<P><BR>IQ
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 Ik dat diegene die een strong8000 beter een mailtje naar STRONG <A HREF="http://www.strongsat.com" TARGET=_blank>www.strongsat.com</A> kunnen sturen, Misschien dat daar dan ook een lampje gaat branden.<BR>P.S. dit geldt ook voor de NOKIA 9302. Volgens mij allen met software versie 15.<P><BR>
Aanbevolen berichten