Ga naar inhoud


[Strong 8000] Status Quo met Strong 8000


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben al enkele jaren trotse eigenaar van een Strong 8000 receivertje. In het begin met een goldcard, sinds een half jaartje met een Funcard 4. Door mijn studie elders en het op kamers gaan aldaar, heb ik het laatste half jaar eigenlijk niet echt veel tijd meer kunnen stoppen in het hele SECA1 en SECA2 gebeuren.

 

Graag zou ik daarom eens willen vragen of iemand mij kort maar krachtig kan vertellen wat op dit moment de vorderingen zijn mbt SECA2 voor de Strong 8000 met funcard 4 (geloof nu ik vandaag de boards een beetje bekeken heb dat dit nog steeds een niet opgelost mysterie is).

 

Mijn grote vragen luiden daarom als volgt:

 

1) Wat kan ik op dit moment nog ontvangen met mijn Strong 8000?

 

2) Welke Firmware, welke patch, welke settings en welke files op de Funcard kan ik daarvoor het beste gebruiken? (Graag links naar deze files toe, of nog liever in mijn mailboxje: CyrusTheVirusNL@hotmail.com)

 

Alvast heel erg hartelijk dank voor ieder mogelijk antwoord op mijn vragen, ik word namelijk van het rondsnuffelen op het board hier en bij de eend ook niets wijzer...

 

Tevens hoop ik dat deze post naast mij ook vele andere Strong 8000 bezitters een groot plezier zal doen.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Cyrus The Virus NL

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...